اخبار داغ

کارشناس علوم سیاسی:

افول آمریکا در دنیا از 13 آبان 58 شروع شد/ شعارمرگ بر آمریکا، اعلام برائت از دشمن است

افول آمریکا در دنیا از 13 آبان 58 شروع شد/ شعارمرگ بر آمریکا، اعلام برائت از دشمن است
کارشناس علوم سیاسی گفت: بی شک یکی از نقاط تاریخی تاثیرگذار در شدت گرفتن یا عیان نمودن افول آمریکا در جهان، 13 آبان 58 است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه رنجبری، کارشناس علوم سیاسی در گفتگو با خبرنگار هرمز با بیان اینکه مرگ بر آمریکا، اعلام برائت از دشمن است، اظهار کرد: در قرآن کریم سوره ممتحنه آیه ۴ به ما امر کرده که این سطح از برائت را از حضرت ابراهیم علیه‌السلام و یارانش یاد بگیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

کارشناس علوم سیاسی افزود: مکر و حیله آمریکا از شیطان هم بیشتر است چون شیطان گمراه می کند ولی آمریکا بچه های کوچک و بیگناه را بمباران می کند پس شیطان برای آمریکا سجده می کند.

,

رنجبری ادامه داد: ۱۳ آبان بی شک یکی از خاطره انگیز ترین روزهای ایران اسلامی است و در مقاطع مختلف هم اتفاقات تلخ و شیرین قابل توجهی در کشور رخ داد که مسیر تاریخ را تغییر داد و موجب شد این روز را در تقویم سالانه روز ملی مبارزه با استکبار بنامیم.

,

وی اضافه کرد: 13 آبان هیچ گاه از حافظه ملت استکبار ستیز اسلامی پاک نمی شود و به معنای واقعی کلمه از ایام الله است و هر چه فریاد داریم بر سر آمریکا می زنیم.

,

کارشناس علوم سیاسی یادآور شد: وقتی به تاریخی که از سر ملت ایران گذشته نگاه می‌اندازیم، میبینیم همیشه ردپای آمریکا در گوشه‌ای از اتفاق‌ها بوده و ملت ایران همه این توطئه ها را خنثی کرده  و بار دیگر این جمله شهید بهشتی را تکرار کرده‌ایم "به آمریکا بگویید از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر"

,

رنجبری با بیان اینکه افول آمریکا واقعیتی انکار ناپذیر است، تصریح کرد: هر چند جریان رسانه ای استکبار سعی در پنهان نمودن اضمحلال آمریکا را دارد اما بسیاری از متفکران غربی و آمریکایی نیز بر آن صحه می گذارند و شواهد و قرائن بسیاری را برای این واقعیت عنوان می کنند. بی شک یکی از نقاط تاریخی تاثیرگذار در شدت گرفتن یا عیان نمودن این افول، 13 آبان 1358 است

,

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن1357 و  انقلاب دوم در ١٣آبان 1358 موجب تحقیر آمریکا در دنیا شد، خاطرنشان کرد: امروز نیز اقتدار و توانمندیهای دفاعی و سیاسی جمهوری اسلامی همواره در رویاروییهای با آمریکا موجب تحقیر دولت مستکبر آمریکا شده که نمونه آخر این حقارت، نابودکردن هواپیمای بدون سرنشین فوق پیشرفته آمریکا در خلیج فارس توسط پاسداران سپاه اسلام بود تا روز به روز از همه لحاظ شاهد افول آمریکا باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه