اخبار داغ

در یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی مطرح شد:

ولایت فقیه وجه تمایز انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها/ جهاد علمی یکی از نیازهای ضروری جامعه است

ولایت فقیه وجه تمایز انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها/ جهاد علمی یکی از نیازهای ضروری جامعه است
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی گفت: ولایت فقیه وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، سردار پرویز آبسالان، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی ظهر امروز در مراسم یازده شهید بسیج جامعه پزشکی در شهرستان زابل با بیان اینکه شکر نعمات الهی باعث افزایش نعمت است، افزود: رهرو راه شهدا بودن توفیقی بزرگ است، شهدا نیاز به برگزاری یادواره ندارند ما نیازمند انتخاب راه درست هستیم باید از خداوند بخواهیم جهت قدم برداشتن در راه شهدا کمک مان کند چرا که مرگ حق همه انسان‌ها و پدیده حتمی است ولی شهدا زیرکانه و هوشیارانه مرگ در راه خدا را انتخاب کردند بر این اساس است که شهید زنده هستند و در نزد خدا روزی می‌خورند.

وی بیان کرد: زنده بودن شهدا به عینه مشاهده می شود، هرموقع جامعه دچار لغزش می‌شود شهدا مدیریت می‌کنند. در دفاع مقدس تا زمانی که پشت سر ولایت حرکت می کردیم و دستورات را دقیق انجام می دادیم در عملیات ها پیروزی از آن ما بود باید بدانیم که در صورت غفلت از دستورات ولایت دچار خسران خواهیم شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی با بیان اینکه یکی از امتیاز های انقلاب ما نسبت به بقیه انقلاب ها موضوع "ولایت" و وجود با برکت مقام معظم رهبری است، ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی به تمام دنیا نفوذ و تفکر اسلامی در سراسر دنیا صادر شده است و دشمنان چون خود را در خطر می بیند نسبت به انقلاب دشمنی دارند و دست از دشمنی بر نخواهند داشت.

به گفته این مسئول، دشمن اگر دست از دشمنی برداشته باشد باید بدانیم که انقلاب راه درست را نمی رود و منحرف شده و در مسیر استکبار قرار گرفته است.

آبسالان با بیان اینکه با توکل و ایمان بر خدا در تمام مراحل زندگی موفق خواهیم بود، گفت: در زمینه های نظامی شاهد موفقیت های خوبی هستیم به گونه ای که اگر پهپاد آمریکایی توسط موشک داخل سرنگون می‌شود این افتخار بزرگی است که دشمن نمی‌خواهد قبول کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,


وی بیان کرد: جهاد علمی یکی از نیازهای ضروری جامعه است و باید تلاش کنیم با تحقق این مهم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
 
سیره شهدا را الگوی زندگی خود قرار دهیم
حجت الاسلام و المسلمین عزیز اله شیخ، امام جمعه شهرستان هامون نیز در ادامه این مراسم بیان کرد: آسایش و آرامش و امنیت امروز را مرهون فداکاری، ایثار و از خود گذشتگی شهدای همچون عالی، میرحسینی، میرزایی و ... هستیم.
 
وی افزود: برای هر پست و صندلی در جمهوری اسلامی و کرسی های اصلی ۷۰ شهید به شهادت رسیده بر این اساس باید با چشم بصیرت به راه های پیش رو بنگریم و خدمت صادقانه، خالصانه و ماندگار انجام دهیم تا شهدا که مظلومانه و غریبانه به شهادت رسیدند آن دنیا گریبان ما را نگیرند.

امام جمعه شهرستان هامون خاطر نشان کرد: هر یک از ما در هر قسمتی مسئولیت داریم باید امین خوبی در آن پست سازمانی باشیم و سیره شهدا را الگوی زندگی خود قرار داده و آن را فرهنگ‌سازی کنیم.
 
گفتنی است بسیج جامعه پزشکی سیستان وبلوچستان 11 شهید والا مقام را نثار راه انقلاب اسلامی کرده است.
انتهاییام/

,
,
,
, سیره شهدا را الگوی زندگی خود قرار دهیم,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه