اخبار داغ

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

13 آبان، نماد استکبارستیزیِ جهانی است/ تحریم‌های جدید؛ بازی انتخاباتی ترامپ

13 آبان، نماد استکبارستیزیِ جهانی است/ تحریم‌های جدید؛ بازی انتخاباتی ترامپ
آیت‌الله مجتهد شبستری گفت: شعار مرگ بر آمریکا یک شعار همه جانبه و نفی خوی استکباری آمریکا است. اگر بتوانیم در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به خودکفایی به معنای واقعی برسیم، این شعار را تحقق بخشیده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله مجتهد شبستری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آناج، با اشاره به فرا رسیدن 13 آبان و روز استکبارستیزی، اظهار داشت: در این روز سه حادثه مهم به وقوع پیوسته است که توجه به هرکدام از آن‌ها ریشه خصومت آمریکا با ملت ایران را مشخص می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

انتقاد امام از کاپیتولاسیون، بیداری جامعه را رقم زد

, انتقاد امام از کاپیتولاسیون، بیداری جامعه را رقم زد,

وی با بیان اینکه، تبعید حضرت امام(ره)، شهادت دانشجویان و تسخیرلانه جاسوسی در 13 آبان و در سال‌های متمادی اتفاق افتاده، خاطر نشان کرد: سخنرانی حضرت امام خمینی(ره) علیه لایحه کاپیتولاسیون و انتقاد شدید ایشان از ذلت پذیری شاه در مقابل آمریکای جنایتکار باعث تحول و بیداری در بین آحاد مردم شد.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: راهپیمایی 13 آبان امسال باید پرشکوهتر از سالیان قبل برگزار شود، چراکه روحیه استکبار ستیزی ملت ایران در کل جهان متجلی خواهد شد. اعمال تحریم‌های جدید از ناحیه ایالات متحده علیه ملت ایران، بازی انتخاباتی رئیس جمهور احمق آمریکاست.

,

ترامپ حرف جدیدی برای گفتن ندارد

, ترامپ حرف جدیدی برای گفتن ندارد,

آیت‌اله مجتهد شبستری افزود: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پیش است و ترامپ حرف جدید برای گفتن ندارد در نتیجه تحریم‌های جدیدی علیه ملت ایران وضع می‌کند تا به خیال خودشان در آستانه انتخابات برگ برنده‌ای در دست داشته باشد و افکار عمومی آمریکا را نسبت به خود جذب کند چراکه وضعیت داخلی آمریکا برای دولتمردان آن‌ها‌ اصلا مطلوب نبوده و مردم از سیاست‌های دولتمردانشان شدیدا ناراضی هستند.

,

اگر ملت‌های جهان همتِ مردم ایران را داشته باشند آمریکا رو به افول است

, اگر ملت‌های جهان همتِ مردم ایران را داشته باشند آمریکا رو به افول است,

 امام جمعه سابق تبریز، با بیان اینکه ملت ایران همیشه الگوی سایر ملل شناخته می‌شود، تصریح کرد: تظاهرات مردمی در ایران در روز 13 آبان علیه سیاست‌های خصمانه استکبارجهانی و در راس آن‌ها آمریکای خبیث، می‌تواند به عنوان یک نماد آمریکا ستیزی در جهان تبدیل شود. اگر همت ملت ایران را در مبارزه علیه استکبار همه ملت‌های جهان داشته باشند شاهد افول هرچه سریع‌تر آمریکای جهانخوار خواهیم بود.

,

وی با یادآوری راه‌های تحقق شعار «مرگ برآمریکا» عنوان کرد: شعار مرگ بر آمریکا یک شعار همه جانبه و نفی خوی استکباری آمریکا است. اگر بتوانیم در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به خودکفایی به معنای واقعی برسیم، این شعار را تحقق بخشیده‌ایم.

,

کشورهای عضو غیرمتعهدها، چندان هم غیرمتعهد نیستند

, کشورهای عضو غیرمتعهدها، چندان هم غیرمتعهد نیستند,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  تاکید کرد: کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها اکثرا هم به معنای واقعی غیر متعهد نیستند و به نوعی وابستگی به استکبار دارند با این حال سیاست‌های خصمانه آمریکا را به عینه مشاهده می‌کنند. مسلما هرچقدر بتوانیم استقلال خود در همه زمینه ها را در دنیا متجلی کنیم، بازتاب بین‌المللی خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه