اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

پایان دوران یکه تازی آمریکا/ قدرت ایران و مقاومت در منطقه حرف اول را می‌زند

پایان دوران یکه تازی آمریکا/ قدرت ایران و مقاومت در منطقه حرف اول را می‌زند
کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه گفت: دوران یکه تازی و ابرقدرتی آمریکا به سر رسیده و تمام شده است و شاهد افول قدرت آمریکا هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا همایون رهبران در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: سیزدهم آبان یادآور سه رویداد مهم کشتار دانش آموزان در ۱۳ آبان سال ۵۷، تسخیر سفارت آمریکا توسط دانشجویان و تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۴۳ است که هر ساله در این روز راهپیمایی با شکوه ملت ایران علیه استکبار جهانی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و قطع دست منفعت طلبان خارجی، آمریکا تحریم ها و تهدیدات خود را علیه ایران آغاز کرد و بر این تصور باطل بود که با تحریم های ظالمانه تر می تواند فشار بیشتری به ملت وارد کند و آنها را تسلیم خود کند.

,

کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه با اشاره به این که هیمنه آمریکا رو به افول است عنوان کرد: زمانی از آمریکا به عنوان کدخدا و بالاترین قدرت یاد می شد اما با ظهور قدرت های جدید، تئوری دهکده جهانی فروپاشیده شد و هیمنه آمریکا در هم شکست.

,

وی تصریح کرد: آمریکا امروز دچار تزلزل شده و قدرت پوشالی آمریکا در حال تضعیف است و مدام در همه توطئه ها و نقشه های خود با شکست مواجه می شود.

,

رهبران با تاکید بر قدرت روز افزون محور مقاومت گفت: قدرت ایران و مقاومت در منطقه حرف اول را می زند و شکل گرفتن محور مقاومت دشمنان را نگران کرده است و معادلات آمریکا در کشورهای سوریه، لبنان و سایر کشورهایی که عرض اندام داشتند به هم ریخته است.

,

وی با اشاره به بدهی سنگین آمریکا گفت: آمریکا بدهی سنگینی دارد و برای جبران شکست ها و این میزان بدهی مدام در حال زیاده خواهی خصوصا از برخی کشورها است تا بتوانند این ناکارآمدی را جبران کند.

,

کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه اظهار داشت: دوران یکه تازی و ابرقدرتی آمریکا به سر رسیده و تمام شده است و شاهد افول قدرت آمریکا هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه