اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:

ابهت امریکا از زمان تسخیر لانه جاسوسی شکست

ابهت امریکا از زمان تسخیر لانه جاسوسی شکست
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: زمانی که لانه جاسوسی امریکایی‌ها در ایران توسط دانشجویان تسخیر شد این ابهت نه‌تنها در ایران بلکه در تعداد زیادی از کشورهای دیگر شکسته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با صاحب نیوز با بیان اینکه ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است، اظهار کرد: رهبر کبیر انقلاب فرمودند که تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم است و اهمیت آن اگر از انقلاب اول که دست‌نشانده‌ استکبار جهانی را از کشور بیرون کردیم بیشتر نباشد، کمتر نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: امریکایی‌ها قبل از تسخیر لانه جاسوسی در جهان یک ابهت خاصی داشتند، هیچ فرد و جریانی جرئت اینکه بخواهد با امریکایی‌ها بی‌احترامی کند و حتی بحث لفظی داشته باشد را نداشت.

,

وی افزود: زمانی که لانه جاسوسی امریکایی‌ها در ایران توسط دانشجویان تسخیر شد این ابهت نه‌تنها در ایران بلکه در تعداد زیادی از کشورهای دیگر شکسته شد، امریکایی‌ها پس از این تسخیر راه‌های متعددی را دنبال کردند و ایران را تحت‌فشار گذاشتند که در انتها با حمله نظامی طبس که علیه جمهوری اسلامی ایران داشتند، ابهت و هیمنه امریکا شکسته شد.

,

حجت‌الاسلام موسوی لارگانی با توضیح اینکه امداد‌های غیبی به داد ملت مظلوم ایران رسید و نقشه‌های شوم امریکایی‌ها را نقش بر آب کرد، بیان کرد: تسخیر لانه جاسوسی علاوه بر دستاوردهایی که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشت و جایگاه این نظام را تقویت کرد، یک سری چهره‌ها و افرادی که در انقلاب ادعای انقلابی می‌کردند و حتی مسئولیت‌هایی را داشتند، مشخص شد که دست‌نشانده امریکایی‌ها هستند.

,

وی تصریح کرد: این افراد برخی از حرکت‌های انقلابی جوانان را زیر سؤال می‌بردند، اما اسنادی که در این لانه جاسوسی دست پیدا شد دلیلی محکم بر دشمنی استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه