اخبار داغ

نماینده مجلس: دیگر نباید ظریف را به مجلس راه دهیم

نماینده مجلس: دیگر نباید ظریف را به مجلس راه دهیم
نماینده مردم بافق در مجلس با تاکید بر اینکه وزیر خارجه باید پاسخ نماینده سوال‌کننده را می‌داد و سپس صحن را ترک می‌کرد، گفت: دیگر نباید ظریف را به مجلس راه دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در نشست نوبت عصر خانه ملت طی اخطار قانون اساسی اظهار داشت: متاسفانه امروز در زمان طرح سوال از وزیر امور خارجه، وضعیتی در مجلس شورای اسلامی اتفاق افتاد که منجر به تضعیف جایگاه نمایندگان و مجلس شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: وزیر امور خارجه که منتخب و مورد تایید نمایندگان است، حرف های خود را در این جلسه مطرح کرد اما هیچ توجهی به صحبت های نماینده سوال کننده نکرد و به راحتی مجلس شورای اسلامی را ترک کرد.

,

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس تصریح کرد: هیأت رئیسه مجلس باید از حقوق نمایندگان و ملت دفاع کند چرا که مجلس شورای اسلامی در راس امور است.

,

صباغیان با تاکید بر اینکه ظریف باید صحبت های ابطحی را می شنید و پاسخ وی را می داد، گفت: متاسفانه هیئت رئیسه و به ویژه پزشکیان که ریاست جلسه را بر عهده داشت در این باره کوتاهی کرد و نباید اجازه می داد ظریف از مجلس خارج شود و حالا که خارج شده است دیگر نباید او را به مجلس راه دهیم.

,

نماینده مردم بافق در مجلس با بیان اینکه با این اقدام ظریف جایگاه مجلس تضعیف شد، خاطرنشان کرد: پزشکیان و هیأت رئیسه مجلس باید این موضوع را جبران کنند.

,

منبع: فارس

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه