اخبار داغ

دعوت ماموستاهای اهل سنت کردستان به حضور حداکثری در راهپیمایی 13 آبان / مردم در سخت ترین شرایط هم حامی اصلی انقلاب اسلامی هستند

دعوت ماموستاهای اهل سنت کردستان به حضور حداکثری در راهپیمایی 13 آبان / مردم در سخت ترین شرایط هم حامی اصلی انقلاب اسلامی هستند
ماموستاهای اهل سنت استان کردستان، مردم را جهت حضور حداکثری در راهپیمایی 13 آبان فراخواندند و اعلام داشتند که مردم در سخت ترین شرایط هم حامی انقلاب اسلامی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، امروز 13 آبان است، روزی که به نام بسیج دانش آموزی و شهادت حسین فهمیده نامگذاری شده است، در این روز دانش آموزان با حضور در راهپیمایی بار دیگر بر دهان استکبار می کوبند و نشان خواهند دارد که همانند همیشه پای این انقلاب خواهند ایستاد و راه شهیدان را ادامه خواهند داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی،, کردتودی،,

در این راستا بار دیگر ماموستاهای اهل سنت کردستان مردم را به حضور پرشور در این راهپیمایی فراخواندند.

,

 

,

امام جمعه موقت سنندج: 13 آبان روز استکبارستیزی دشمنان و پیروزی انقلاب اسلامی است

, امام جمعه موقت سنندج: 13 آبان روز استکبارستیزی دشمنان و پیروزی انقلاب اسلامی است,

ماموستا امین راستی در گفتگو با خبرنگار کردتودی، اظهار داشت: در شرایط کنونی وفاق و وحدت می تواند جوابی دندان شکن به دشمنان اسلامی باشد.

,  کردتودی,

وی با اشاره به اینکه دشمن با هجمه های فرهنگی و تحریم ها در پی ضربه زدن به نظام است، افزود: ملت ایران با پیروی از رهبر و اتحاد تمامی فتنه ها را خنثی می کند.

,

امام جمعه موقت سنندج بیان کرد: دشمنان نمی توانند پیشرفت های علمی، اقتصادی، هسته ای، نظامی، سیاسی و فرهنگی ایران را ببینند و هر روز به دنبال توطئه ای تازه هستند که به شکر خدا و آگاهی مردم در نطفه خنثی می شود.

,

ماموستا راستی با اشاره به این مطلب که ایران در جهان از جایگاه خوبی برخوردار است، یادآور شد: دشمنان به دنبال نابودی  تفکر اسلامی و ایرانی هستند و علما، مسئولان و مردم باید با هوشیاری مانع از این اتفاق شوند.

,

وی ادامه داد: یوم الله آبان یادآور سه حماسه بزرگ در ایران اسلامی است که ملت ما به ویژه قشر دانشجو و فرهیخته به استکبار جهانی نشان دادند که در دفاع از نظام اسلامی جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارند.

,

امام جمعه موقت سنندج وحدت جامعه اسلامی را زمینه ‌ساز غلبه بر جبهه کفر دانست و گفت: با این رویکرد دشمنان اسلام نابود می شوند و دین برحق اسلام بر جهان حاکم می شود.

,

 

,

ماموستا اقبال بهمنی رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار کرد: امسال حساسیت های خاصی وجود دارد چرا که 13 آبان به نوعی حامی سه پیام مهم تبعید امام، شهادت شهید حسین فهمیده و تسخیر لانه جاسوسی بو که لازمه ی پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زد ،اما آمریکا روز 13 آبان را به عنوان انتهای تحریم ها بر علیه نظام جمهوری اسلامی مطرح کردند لذا دشمنی آمریکا از ابتدای انقلاب اسلامی بر همه معلوم بوده است.

,  کردتودی,

وی گفت: انقلاب اسلامی مردمی و مستقل بوده است و بر مبنای استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی تشکیل شده لذا آمریکا هر بار با بهانه های مختلف دشمنی خود را اثبات کرده است و با عناوین مختلف بر علیه ایران دامن می زنند لذا این دشمنی همیشه پابرجا بوده است .

,

وی ضمن دعوت از مردم، دانشجویان و دانش آموزان جهت حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت: این حضور باعث خواهد شد تا خیالاتی را که دشمنان بر علیه مردم ایران دارد را اجرایی نکند چون در طول 40 سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی مردم آگاهانه در راهپیمایی ها حضور داشتند و جواب بی ادبی های دشمنان را داده اند.

,

وی ادامه داد: همین که حاکمیت بر مبنای دین است برای ما بالاترین ارزش را دارد و اگر از این هم کمتر داشته باشیم هیچ‌گاه از پشتیبانی انقلاب و نظام دست بر نمی‌داریم.

,

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران سبب چشم روشنی مستضعفان عالم شده و امروز می‌بینیم که مستضعفان نقطه پناه و پشتیبانی به نام انقلاب اسلامی دارند.

,

 

,

امام جمعه اهل سنت قروه : مردم در سخت ترین شرایط حامی اصلی انقلاب اسلامی هستند

, امام جمعه اهل سنت قروه : مردم در سخت ترین شرایط حامی اصلی انقلاب اسلامی هستند,

امام جمعه اهل سنت قروه امروز و در گفتگو با خبرنگار کردتودی با اشاره به فرارسیدن روز 13 آبان ماه اظهار داشت: مردم ایران اسلامی نشان داده اند که تحریم و تهدید دشمن در انان اثری ندارد و در سخت ترین شرایط نیز حامی انقلاب اسلامی هستند.

, کردتودی,

ماموستا ملاهاشم نوری افزود: با گذشت 40 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می بینیم که دشمن روز به روز بر دشمنیی های خود افزوده است و ذره ای از طینت پلید خود عقب نشینی نکرده است حال انکه ملت ایران اسلامی استوار و محکم در برابر دشمنان ایستاده اند.

,

وی ادامه داد: استکبار جهانی و در راس انان امریکای جنایتکار سال های سال است که با ترور دانشمندان ایران اسلامی و با وضع تحریم های متفاوت و حتی تحمیل هشت سال جنگ نابرابر به دنبال مقابله با انقلاب اسلامی بوده اند اما این اراده الهی و خواست خداوند و نیز نیروی ایمان مردم بوده که مانع از نتیجه گرفتن انان شده است.

,

وی خطاب به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان داشت: دشمنان این مرز و بوم به خوبی بدانند که ملت شریف ایران اسلامی ذره ای از آرمان های خود کوتاه نخواهند امد و در راه رسیدن به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی فردا با صلابت تر از همیشه و با شکوه تر از قبل در راهپیمایی بزرگ 13 آبان ماه شرکت خواهند نمود تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی چون ترامپ دیوانه بزنند.

,

دعوت جامعه روحانیت و مدرسین مریوان از مردم برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان

, دعوت جامعه روحانیت و مدرسین مریوان از مردم برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان,

در سیزدهم آبان این نکته به اثبات رسید که امنیت و آرامش را از حق کشان و ستم کیشان که به مظلومان امنیت و آسایش نمی دهند، می توان باز گرفت. حماسه ی سیزده آبان ثابت کرد که همه ی قدرت های به اصطلاح عظیم شیطانی و طاغوتی، از درون، پوچ و پوشالی است. در سیزده آبان، مردم ایران خود را باور کردند و به چشم خود دیدند آن قدرتی که در ذهن عده ای کج اندیش و کوته فکر هم چون کوهی استوار است، «کاهی» بیش نیست.

,

روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) روزی که حوادث بزرگ و سرنوشت ساز این ملت را در پیشانی خود حک کرده است دانش آموزانی که هنگام تبعید امام در سال 42 خردسالانی بیش نبودند 15 سال بعد غیور مردانی در این خاک شدند که بر ظلم و بیداد شوریدند. حضرت امام ( ره ) خود در رأس مبارزه قرار می گیرد نه اینکه خود گوشه نشینی اختیار کرده مردم را به مبارزه فراخواند.

,

در سایه این تعالیم است که نوجوان روزهای انقلاب، دانش آموز روزهای پرشور مبارزه و حماسه، از راهپیمایی ها، مبارزات و شعارها بیش از درس های مدرسه، تعلیم یافته و برای فراگیری بیشتر در روز 13آبان 57 مدارس را به تعطیلی می کشاند و راهی دانشگاه تهران می شود. در آن روز دانش آموز مسلمان ایرانی در خون خود وضو گرفت و به امام خود اقتدا کرد و در قیام نماز تنها خدا را بزرگ و لایق بزرگی خواند و نمازشان را رو در روی معبود و در بهشت او سلام داد.

,

ما جامعه روحانیت و مدرسین مریوان ضمن اعلام انزجار از سیاستهای پلید آمریکاو اسرائیل غاصب بر علیه مسلمان جهان و ایران اسلامی با آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی تجدید میثاق مینمائیم و عامه مردم را به حضوری پر شور در راهپیمائی 13 آبان دعوت مینماید .

,

 

,

ماموستا اهل سنت بیجار:مردم ایران با شرکت پرشور در راهپیمایی 13 آبان امسال مشت محکمی بر دهان استکبار می زنند

, ماموستا اهل سنت بیجار:مردم ایران با شرکت پرشور در راهپیمایی 13 آبان امسال مشت محکمی بر دهان استکبار می زنند,

عبدالسلام محمدی ماموستا برجسته اهل سنت شهرستان بیجار در گفتگو با خبرنگار کردتودی با اشاره به سه رخداد مهم در 13 آبان سال 58 ، اظهار داشت: این سه موفقیت بزرگ در روز تاریخی موجب به وجود آمدن استکبار ستیزی در ایران اسلامی شد.

,  کردتودی ,

امام جمعه اهل سنت بیجار گفت: مردم ایران با شرکت پرشور در راهپیمایی 13 آبان امسال مشت محکمی بر دهان استکبار می زنند.

,

وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران 40 سال است که تحریم است و آمریکا با طرح جدید آن می خواهدد مردم و نظام ایران را محک بزند و کاری بغیر از جنگ روانی نمی تواند داشته باشد.

,

ماموستا محمدی خاطر نشان کرد: کشور ایران اسلامی با داشتن نیروی انسانی موفق در طول 40 سال از عمر با  برکت انقلاب با توجه به تحریم ها در حوزه های مختلف پیشرفت قابل توجه ای داشته و حرفی برای گفتن در منطقه و عرصه بین الملل دارد.

,

امام جمعه اخل سنت بیجار بر حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز 13 آبان تاکید کرد و اظهار داشت: این حضور پرشور مردم موجب ناامیدی مخالفان انقلاب و تحکیم پایه های آن است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه