اخبار داغ

امام‌جمعه ملایر:

گفتمان مقاومت پیروز همیشگی در برابر استکبار است

گفتمان مقاومت پیروز همیشگی در برابر استکبار است
امروز منطق و گروه‌های مقاومت در منطقه تعیین‌کننده است و سرنوشت آینده منطقه در گروه همین منطق است و دنیای استکبار علی‌رغم هزینه‌های هنگفت شکست‌خورده همیشگی دراین‌باره بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بحث استکبارستیزی و مقابله با استکبار به یکی از اصلی‌ترین ستون‌های انقلاب تبدیل شد و این مسئله همواره باعث به وجود آمدن پیشرفت‌های زیادی در کشور ما شد. این منطق پس از پیروزی انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر نیز صادر شد و چه بسیار کشورهایی که به مقاومت در برابر خواسته‌های آمریکا و دنیای استکبار به موفقیت‌هایی دست یافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

باکمی بررسی تاریخ درمی‌یابیم هر کشوری در هرزمانی که در مقابل خواسته‌های آمریکا ایستادگی رد به پیشرفت‌هایی دست‌یافت اما کشوری که در برابر این شیطان بزرگ سر خم کرد در نهایت به عمله آمریکا تبدیل شد و کشورهایی همچون مصر که انقلاب کردند که اما با تکیه به آمریکا انقلاب آنان سرانجامی جز شکست نداشت.

,

آمریکا در این سال‌ها از هیچ اقدامی برای از بین بردن منطق مقاومت فروگذار نبوده است و بودجه‌های کلانی برای برخورد با این منطق داشته است.

,

 

,

منطق مقاومت باعث عدم دستیابی آمریکا به اهدافش شده است

, منطق مقاومت باعث عدم دستیابی آمریکا به اهدافش شده است, منطق مقاومت باعث عدم دستیابی آمریکا به اهدافش شده است,

امام‌جمعه ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ما منطق مقاومت در منطقه را باعث عدم دستیابی آمریکا به اهدافش دانست و اظهار داشت: با این منطق ما مشاهده کرده که آمریکایی‌ها در منطقه به اهداف خودشان طبق فرآیندی که در نظر گرفته بودند نرسیدند.

,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری دستیابی به خاورمیانه‌ای جدید را یکی از اهداف شکست‌خورده آمریکا عنوان کرد و گفت: این نشان از پیروزی گفتمان مقاومت در مقابل ظلم، تعدی و تجاوز به حریم منطقه توسط آمریکا است.

,

وی به نقش محورهای مقاومت در منطقه اشاره کرد و گفت: امروز منطق و گروه‌های مقاومت در منطقه تعیین‌کننده هستند و سرنوشت آینده منطقه را در دست گرفته‌اند و این نشان از پیروزی مقاومت است.

,

امام‌جمعه ملایر تأکید کرد: اگر می‌بینیم آمریکایی‌ها داعش، القاعده و طالبان را طراحی کرده و به وجود آوردند درنهایت منجر به شکست شد این‌ها همه برای مقابله با منطق مقاومت بوده است.

,

وی افزود: اگر آمریکایی‌ها به ادعای خودشان بن‌لادن، ملاعمر و امروز ابوبکر بغدادی را به هلاکت می‌رسانند معلوم است که این‌ها در مقابل گفتمان مقاومت شکست‌خورده‌اند و  به خاطر اینکه در عرصه بین‌المللی کسب آبرویی داشته باشند دم از کشتن این افراد می‌زنند.

,

حجت‌الاسلام برقراری گفت: اگر گفتمان ترور و تجاوز و تعدی بر گفتمان مقاومت برتری داشت حتماً آمریکایی‌ها ادعا می‌کردند که ما ابوبکر بغدادی را تجهیز کرده و به او نیرو دادیم.

,

وی منطق مقاومت را سبب تحقیر شدن آمریکا دانست و بیان کرد: آمریکایی‌ها اگر به این نتیجه می‌رسند که در عرصه بین‌المللی اعلام کنند ما مخفیگاه ابوبکر بغدادی را پیدا کردیم و آن را کشتیم، خود همین نشان از پیروزی مقاومت بر ظلم، ستم و یورش و تجاوز توسط جهان استکبار به منطقه است.

,


استبداد و استکبار زبانی جز زبان مقاومت نمی‌شناسد

,
, استبداد و استکبار زبانی جز زبان مقاومت نمی‌شناسد, استبداد و استکبار زبانی جز زبان مقاومت نمی‌شناسد,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز ایران را یک از کشورهای پیشرو در منطق مقاومت و مقابله با استکبار دانست و اظهار داشت: در چهل سال بعد از انقلاب این مسئله هم از طرف مردم و هم از طرف رهبران مذهبی، دینی و سیاسی و هم امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بر این مسئله تأکید داشته‌اند.

,

وی افزود: ما منطق مقامت و ایستادگی را به‌عنوان دستاورد شماره یک خود در انقلاب دانسته‌ایم چراکه استبداد و استکبار زبانی جز زبان مقاومت نمی‌شناسد.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در دوران چهل‌ساله انقلاب استکبار با ترورها، تهدیدها، نفوذها و حتی با حمله‌های نظامی، بمباران مناطق مختلف کشور و سقوط هواپیمای مسافربری ثابت کرد که به‌جز خونریزی هیچ منطقی بلد نیست.

,
,

وی تأکید کرد: ما در هر شرایطی در مقابل استبداد و استکبار باید سخن از منطق مذاکره بگوییم چرا این‌ها اهل مذاکره نیستد.

,

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه با اشاره به ثمرات مذاکره با دنیای استکبار و آمریکا بیان کرد: بحث مذاکره به آنان آب در هاون کوبیدن است و نمونه عینی آن برجام است که این‌همه وقت کشور برای آن گرفته شد اما آمریکا خیلی راحت برجام را زیر پا گذاشت و اتحادیه اروپا هیچ کاری انجام نداد.

,

وی گفت: 13 آبان این را به ما گفته و یادآوری می‌کند که همان‌گونه که دانشجویان خط امام توانستند و با مقاومت و ایستادگی لانه جاسوسی را توانستند تسخیر کنند امروز هم ما باید در مقابل امریکا همان ایستادگی و مقاومت را از خود نشان دهیم.

,

وی گفت: منطق مقاومت مقدمه‌ای برای تشدید عمق‌بخشی جریان انقلاب اسلامی در کشورهای دیگر است.

,

به گزارش عصر همدان؛ همان‌گونه که تأکید شد منطق مقاومت گره‌گشای نه‌تنها ایران اسلامی بلکه بسیاری از کشورهای منطقه بود است و توسل و توجه به آمریکا مسئله جز شکست نخواهد داشت باکمی تدبیر در از بین رفتن مهره‌های دست‌نشانده آمریکا در منطقه همچون ابوبکر البغدادی درمی‌یابیم که آمریکایی‌ها از هیچ عملی برای مقابله با این منطق فروگذار نبوده‌اند و در آخر منطق مقاومت پیروز نهایی بوده است.

, عصر همدان]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه