اخبار داغ

حذف فرصت مطالعاتی اساتید در دانشگاه آزاد

حذف فرصت مطالعاتی اساتید در دانشگاه آزاد
رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد از تغییر رویکرد این دانشگاه برای اعزام اعضای هیات علمی به خارج از کشور و همچنین فرصت مطالعاتی در صنایع داخلی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بابک نگاهداری با اشاره به جایگزین شدن ماموریت مطالعاتی به جای فرصت مطالعاتی در دانشگاه آزاد درباره آن توضیح داد و گفت: در بخشنامه «ماموریت مطالعاتی در دانشگاه ها، مراکز علمی، جامعه و صنعت» که به زودی به واحدهای دانشگاه ابلاغ خواهد شد، فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی در خارج از کشور به ماموریت مطالعاتی تغییر کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دانشگاه برای آنکه اعزام اعضای هیات علمی به خارج از کشور و همچنین فرصت مطالعاتی آن ها در صنایع داخل کشور را هدفمند کند، این تغییرات را انجام داده است.
,
 
,
نگاهداری با تاکید بر اینکه ماموریت مطالعاتی اعضای هیات علمی در خارج از کشور و صنایع داخلی، مبتنی بر نیازهای واقعی داخل کشور خواهد بود، خاطرنشان کرد: در نظام پایش آزاد دانشگاه، نیازهای صنایع و جامعه استخراج قرار داده شده و یکی از اصلی ترین مرجع ها برای ماموریت مطالعاتی هیات علمی است.
,
 
,
وی در ادامه تصریح کرد: از این پس اعزام اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد به خارج از کشور هدفمند و برای انتقال دانش و فناوری از خارج به داخل که واقعا نیاز کشور است، خواهد بود؛ نه اینکه هیات علمی براساس علاقه شخصی به فرصت مطالعاتی بروند و کشور در راستای پاسخ به نیازهای خود نتواند از آن بهره ای ببرد.
,
 
,
رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این مطلب که در طرح پایش بیش از ۱۰ هزار موضوع در حوزه نیازهای صنایع مختلف کشور گنجانده شده است، اظهار کرد: اعضای هیات علمی و دانشجویان ملزم هستند، موضوعات پایان نامه خود را از این سامانه انتخاب کنند.
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه