اخبار داغ

امام جمعه الوند:

افول امریکا در حال رقم خوردن است/ پایداری و مقاومت مردم ایران استکبار را سرجای خود نشانده است

افول امریکا در حال رقم خوردن است/ پایداری و مقاومت مردم ایران استکبار را سرجای خود نشانده است
امام جمعه الوند گفت:خوشبختانه مردم ایران بصیرت دشمن شناسی را دارند وبه این درک رسیده اند هرچه دشمن هزینه کند بیشتر مضرر خواهد شد؛ لذا امیدواریم که مردم با حضور خود در صحنه مشت کوبنده‌ای در دهان استکباریان جهانی به ویژه آمریکا بزنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الله مسعود مهدوی در گفت‌وگو با صبح قزوین ، با اشاره به اینکه یوم الله ۱۳ آبان یادآور خاطره‌ای تلخ برای دولت امریکا است، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های ۴۰ساله انقلاب اسلامی مبارزه با ظالمان و دشمنانی مانند امریکا بوده و در طول این مدت با چالش‌های مختلفی همراه بودیم تا بتوانیم کشور را از استبداد و وابستگی به بیگانگان دور نگه داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: برخی می‌اندیشند که اختلافات ایران و امریکا از زمان تسخیر لانه جاسوسی آغاز شد درحالی‌که به تعبیر مقام معظم رهبری واقعیت این است که دشمنی و سیاست‌های خصمانه امریکا علیه ایران اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی وجود داشت و تاکنون هم ادامه دارد.

,

امام جمعه الوند تصریح کرد: مردم ایران در ۱۳آبان سال ۵۸  به این نتیجه رسیدند که عامل بیشتر مشکلات و اختلافات در نقاط مختلف کشور امریکاست لذا مردم، دانش آموزان و دانشجوها به سفارت حمله کرده و با برچیدن این سفارت، ریشه امریکایی‌هارا برای همیشه از ایران کندند.

, ۱۳آبان,

مهدوی بیان کرد: امریکا همواره حربه‌های مختلفی را علیه ایران به کار برده و در این مدت طولانی بعد از انقلاب بارها شاهد توطئه‌های مختلف آنان بودیم در حالی‌که در مقابل می‌بینیم که امریکایی‌ها نسبت به سال‌های گذشته ضعیف‌تر شده و پسرفت داشتند.

,

وی خاطرنشان کرد: افول موریانه‌وار دولت امریکا به همه ثابت شده چراکه کار به جایی رسیده که شاهد بحث استیضاح رئیس جمهور امریکا و حواشی آن هستیم  و از طرفی هم اقتصاد دولت امریکا، بدهی‌ها و سیاست‌های شکست خورده آنان نشان می‌دهد که هژمونی و ابرقدرتی امریکا روبه افول است.

,

امام جمعه الوند ابراز کرد: مردم مناطق مختلف دنیا و مردم ایران به این نتیجه رسیدند که امریکا دیگر قدرت دیروز را ندارد درحالی که درگذشته داعیه‌دار ابرقدرتی در جهان بود.

,

مسئولین روحیه انقلابی و استکبارستیزی داشته باشند

,

وی ادامه داد: امسال ۱۳ آبان از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است لذا ضرورت دارد مردم مشارکت حداکثری داشته باشند علی رغم اینکه کشور با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند و ازطرفی تحریم‌های ظالمانه فشار بیشتری به مردم و دولت وارد می‌سازد اما حضور در صحنه نشان از مقاومت و ایستادگی دارد.

,

مهدوی تصریح کرد: خوشبختانه مردم ایران بصیرت و دشمن شناسی را دارند و به این درک رسیده‌اند هرچه دشمن هزینه کند بیشتر متضرر خواهد شد؛ لذا امیدواریم که مردم با حضور خود در صحنه مشت کوبنده‌ای در دهان استکباریان جهانی به ویژه امریکا بزنند.

,

امام جمعه الوند  با تصریح بر اینکه مسئولین و دولتمردان باید مانند مردم روحیه انقلابی و استکبارستیزی داشته باشند، گفت: مسئولان و برخی از دولتمردان باید کاملا واقف باشند که در برابر زورگو، ظالم و طاغوت سر فرود نیاورند و باتوجه به اینکه در آستانه آغاز گام چهارم انقلاب هستیم مردم انتظار دارند گام محکمی برداشته شود و مبارزه با استکبار و امریکا درحد شعار باقی نماند.

,

وی با بیان اینکه بحث مقاومت و پایداری یک آموزه قرآنی است، افزود: باتوجه به سیره اهل بیت خواهیم دید که اهل بیت همواره در برابر ظالمان و طاغوت ایستادگی کردند؛ امروز هم وضعیت ما به این شکل است و باید با هر ابزاری که در دست داریم در برابر ظلم و طاغوت بایستیم.

,

مهدوی با اشاره به اغتشاشات اخیر در برخی کشورها تشریح کرد: از آنجایی که توطئه‌های امریکا و سعودی‌ها در کشورهایی مانند عراق، سوریه، لبنان جواب نداد احساس خطر کردند چراکه دشمن پایگاه اجتماعی خود را از دست داده لذا در حال فتنه انگیزی و ایجاد اغتشاشات داخلی هستند.

,

امام جمعه الوند در پایان گفت: این عامل که دشمن دائم در حال توطئه و فتنه‌های مختلف است نشان می‌دهد که پایداری و مقاومت مردم منطقه و ایران جواب داده  لذا آن‌ها احساس خطر می‌کنند؛ امیدواریم که با پایداری هرچه بیشتر مردم تمام برنامه‌های آنان با شکست مواجه شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه