اخبار داغ

صبح امروز همزمان با سراسر کشور:

راهپیمایی با شکوه ۱۳ آبان در دیر برگزار شد

راهپیمایی با شکوه ۱۳ آبان در دیر برگزار شد
مراسم با شکوه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صبح امروز همزمان با سراسر کشور با حضور قشرهای مختلف مردم بویژه دانش آموزان، دانشجویان، مسئولان شهرستانی، روحانیان و مسئولان نظامی در شهرهای مختلف شهرستان دیر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، صبح امروز همزمان با سراسر کشور قشر های مختلف شهرستان دیر به ویژه دانش آموزان، دانشجویان با حضور در این راهپیمایی بار دیگر پایبندی خود را به آرمان های انقلاب اسلامی این مرزبوم و لبیک به ندای امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب به نمایش گذاشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

در این آیین حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بندر دیر ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم این شهرستان اظهار داشت:  دشمنان جمهوری اسلامی ایران قبل از انقلاب و بعد از انقلاب علیه این مرزبوم  توطئه و دسیسه کرده‌اند و در کشورهای منطقه نیز در حال توطئه هستند.

,

وی افزود: ۱۳ آبان ماه تنها متعلق به دانش‌آموزان نمی باشد و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و همه باید در این روز در مقابل جنایات آمریکا موضع بگیرند و همه اقشار این مرز بوم در کنار دانش‌آموزان شعار مرگ بر آمریکا سر دهند و اظهار نفرت داشته باشند.

,

حسینی گفت: ملت ایران هرگز تسلیم زورگویی های استکبار نخواهد شد.

,

امام جمعه بندر دیر در پایان خاطرنشان کرد: برای غلبه و شکست همه توطئه های دشمن، ترویج فرهنگ مقاومت در جامعه لازم و ضروری است.

,
 گفتنی است: راهپیمایی روز مبارزه با اسکتبار جهانی در شهرستان دیر با قرائت قطعنامه سراسری ویژه ۱۳ آبان پایان یافت.
,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه