اخبار داغ

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی:

ماهیت کار آمریکا بدعهدی و استثمار است

ماهیت کار آمریکا بدعهدی و استثمار است
نماینده مردم شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ماهیت کار آمریکا بدعهدی و به استثمار کشیدن ملت هاست گفت: آنها در همه زمینه ها فقط به فکر منافع خودشان و لاغیر هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن لطفی، نماینده مردم رزن در گفتگو با خبرنگار  عصر همدان؛  با بیان اینکه امروز یک روز ملی و مبارک برای ملت ایران است گفت: بنده این روز را که مصادف با روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانش آموزان انقلابی است به ملت شریف و دانش آموزان ایران اسلامی تبریک می گویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه 13 آبان ماه روزی است که ریشه اختلافات و تفرفه افکنی آمریکا در ایران اسلامی با تسخیر لانه جاسوسی به دست جوانان این مرز و بوم خشکانده شد افزود: آمریکای خبیث با رخنه در کشور ما نمی گذاشت امروز ایران اسلامی به استقلال و سربلندی دست پیدا کند و سرنوشت کشور نامعلوم بود.

,

نماینده مردم شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی در خصوص برجام و بدعهدی آمریکا نیز اظهار کرد: ماهیت کار آمریکا بدعهدی است پس ما نمی توانیم انتظار خوبی از آنها داشته باشیم.

,

لطفی با تاکید بر اینکه ماهیت کار آمریکا به استثمار گرفتن کشورها و مکیدن خون ملت هاست ادامه داد: آنها در همه زمینه ها فقط به منافع خودشان و لاغیر فکر می کنند.

,

وی با بیان اینکه برجام یک فرآیند توسعه برای کشور ما بود که آمریکایی ها با بدعهدی خود نشان دادند که مخالف هرگونه رشد و توسعه در کشور ما هستند خاطرنشان کرد: آمریکا با این نقض عهد خود در برجام ماهیت خود را دیگر بار نشان داد.

,

نماینده مردم شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز در داخل نباید فرآیند رشد و توسعه کشور را از هر جهت متوقف کرد بیان کرد: باید با کار شبانه روزی و وحدت و همدلی به آمریکا بفهمانیم که آنها برتر از ملت ما نیستند.

,

وی با اشاره به اینکه ملت ما هم از نظر اخلاق مداری و هم استعداد از آمریکایی ها و همه دنیا برتر هستند تصریح کرد: با حفاظت و کیانت از این استعدادها و به دور از مسایل حاشیه ای کشور ما خواهد توانست به رشد مطلوب برسد.

,

لطفی در پایان خطاب به ملت و مردم شریف استان افزود: با همت و همدلی و اتحاد می توانیم کسور را به رشد و توسعه برسانیم و منتظر این نباشیم که دیگران برای ما چه تصمیمی می گیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه