اخبار داغ

سپاهان - تراکتور؛

دوئل طوفانی برای صدرنشینی

دوئل طوفانی برای صدرنشینی
ساعت 15 و 30 دقیقه سه شنبه 14 آبان دو تیم سپاهان و تراکتورسازی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان روبروی هم خواهند ایستاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ مصاف دو تیم پرطرفدار شهرستانی فوتبال کشورمان که هم اکنون در رتبه های اول و دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند، همواره حساسیت های خاص خود را داشته و از بازی های مهم و تماشایی لیگ برتر به حساب می آید. این مسابقه حساس سه شنبه 14 آبان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد و مدعیان قهرمانی جدال نفس گیری را با هم خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

اما این اولین بار نیست که دو مدعی روبروی هم می ایستند؛ هواداران تا کنون 22 بار شاهد چنین رقابتی بودند. در این 22 مسابقه، 10 برد نصیب طلایی پوشان و شش برد هم از آن تراکتوری ها شد و در سایر رقابت ها هم با تساوی کار را تمام کردند. امّا سپاهان فقط در بازی های برده برتری نداشت، چرا که در گل های زده هم روبروی تراکتوری ها حرف برای گفتن دارد و 30 گل زده مقابل 23 گل زده تراکتور در این دیدارها گواهی بر این ادعاست.

,

تراکتور پیروزی در اصفهان را به یاد دارد؟

, تراکتور پیروزی در اصفهان را به یاد دارد؟,

از آن جایی که بازی به میزبانی سپاهان برگزار خواهد شد، بد نیست آمار بازی های دو تیم در اصفهان را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم. همان طور که اشاره شد آذربایجانی ها در اصفهان تا به حال 3 بار موفق به شکست رقیب طلایی خود شده اند که آخرین برد آن ها به لیگ سیزدهم باز می گردد که با گل دقیقه ۷۰ علی کریمی از روی نقطه پنالتی به دست آمد. از آن پس تاکنون تراکتور در ۶ سال اخیر هیچ گاه موفق به شکست سپاهان در اصفهان نشده و دنیزلی برای فرار از بحران احتمالی باید بر این طلسم نیز غلبه کند.

,

اما در کنار این آمار، در یکی از بازی ها سپاهان شکست سنگینی از تراکتور با نتیجه 1-4 در فولاشهر خورد. این بازی در واقع پر گل ترین بازی آن ها هم محسوب می شد.

,

رقابت مربیان بعد از هفت سال

, رقابت مربیان بعد از هفت سال,

قلعه نویی و دنیزلی که در طول سه دوره حضور مربی ترکیه ای در ایران از ارتباط مناسبی بهره می برند آخرین بار حدودا هفت سال و نیم پیش با یکدیگر روبرو شدند، زمانی که دنیزلی روی نیمکت پرسپولیس می نشست و قلعه نویی هدایت تراکتورسازی را برعهده داشت.

,

تراکتوری ها که در لیگ یازدهم موفق به برتری با یک گل در تهران و برابر حمید استیلی و یارانش شده بودند در بازی برگشت باید با مصطفی دنیزلی و بازیکنانش روبرو می شدند و اتفاقا به مانند دیدار رفت، در این بازی نیز موفق به برتری شدند. شکستی  که خیلی سنگین تر از بازی دور رفت به پرسپولیسی ها تحمیل شد.

,

اتفاق ویژه:

,

تقابل کیانی و حاج‌صفی و انصاری با تیم‌های سابق خود در کنار حضور مظاهری و بازگشت او به اصفهان از اتفاقات ویژه این بازی بوده و می‌تواند به جذابیت آن بیفزاید. علاوه بر آن سپاهانی‌ها قصد دارند پیش از آغاز بازی از حاج‌صفی ستاره سابق سپاهان و کاپیتان فعلی تراکتور تجلیل به عمل آورند.

,

ترکیب احتمالی سپاهان:

,

پیام نیازمند، عزت‌الله پورقاز، مهدی کیانی، رضا میرزایی، سجاد شهباززاده، امید نورافکن، محمدرضا حسینی، گئورگی‌ گولسیانی، مرتضی منصوری، علی مصلح و کی‌روش استنلی.

,

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

,

ترکیب احتمالی تراکتور:

,

رشید مظاهری، ایمان سلیمی، مهدی تیکدری، رضا اسدی، میثم تیموری، سیداحمد موسوی، اکبر ایمانی، ویلیان میمبلا، احسان حاج‌صفی، مازولا و محمدرضا آزادی.

,

سرمربی: مصطفی دنیزلی

,

داوران:

,

سیدوحید کاظمی قضاوت این دیدار را برعهده دارد و محمدرضا منصوری، حسن ظهیری، کوپال ناظمی، سیدعلی‌اصغر مومنی و فرهاد فرهادپور وی را در این امر همراهی می‌کنند؛ ناظر داوری هم محمد‌جواد تقی‌پور خواهد بود.

,

محرومان و مصدومان دو تیم

, محرومان و مصدومان دو تیم,

سپاهان در این دیدار محمد محبی را به دلیل محرومیت ندارد اما محسن مسلمان، علی‌رضا نقی‌زاده، کومان و محمد ایران‌پوریان به دلیل مصدومیت قادر به همراهی طلایی‌پوشان نیستند؛ محمد ببری نیز از تراکتور به دلیل محرومیت در این دیدار حضور نخواهد داشت. احتمال غیبت دژاگه به دلیل مصدومیت در این تیم هم وجود دارد.

,

برنامه سایر بازی‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

,

دوشنبه 13 آبان ماه

,

فولاد خوزستان – پرسپولیس تهران

,

سه‌شنبه 14 آبان ماه

,

استقلال تهران – صنعت‌ نفت آبادان

,

پنج‌شنبه 16 آبان ماه

,

پیکان – سایپا

,

جمعه 17 آبان

,

ماشین‌سازی تبریز – ذوب‌آهن اصفهان

,

شهرخودرو مشهد – پارس جنوبی جم

,

نفت مسجدسلیمان – نساجی مازندران

,

شاهین شهرداری‌ بوشهر – گل‌گهر سیرجان

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه