اخبار داغ

نقض متعدد پیمان‌های بین‌المللی، خبر از اضمحلال و نابودی آمریکا می‌دهد

نقض متعدد پیمان‌های بین‌المللی، خبر از اضمحلال و نابودی آمریکا می‌دهد
عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: فردی که مدام عهدشکنی کرده و بر سر حرف خود نمی ماند، دچار افول شده است و تمدن آمریکا نیز با نقض متعدد تعهدات بین المللی و نقض عهدهای متعدد در این مسیر قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین مطیع در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با بیان اینکه غیرقابل اعتماد بودن آمریکا به خوی شیطانی این کشور باز می گردد، اظهار کرد: خود شیطان نیز برپایه بدعهدی و بدقولی با انسان رفتار می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه در قرآن کریم به این بدعهدی شیطان اشاره شده است، عنوان کرد: خداوند در قرآن از زبان شیطان این گونه بیان می کند که من شما را دعوت کردم و شما خودتان را پذیرفتید و این نشان دهنده بدعهدی و بدقولی شیطان در برابر انسان هاست.

,

وی با بیان اینکه پیمان شکنی و نقض عهد از صفات شیطان بیان شده است، تصریح کرد: در این میان فرقی بین شیطان جنی و شیطان های انسانی نیست؛ شیطان انسانی نیز وعده می دهد و وقتی شما به عهد خود وفا کردید، بی تردید پیمان شکنی می کند.

,

مطیع با بیان اینکه در این میان، مومنان باید مراقب فریب های شیطان های انسی و جنی باشند، خاطر نشان کرد: در طول سال‌های متمادی، شاهد پیمان شکنی و نقض عهد امریکا بودیم و این چیز عجیبی نیست و به خوی شیطانی و شیطان صفتی این کشور باز می‌گردد.

,

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به سرپرستی و غرب دوستی برخی در طول تاریخ ایران که با وجود نقض عهد و پیمان شکنی های متعدد هنوز هم به غرب امید بسته و دست از غرب به ‌عنوان جبهه آمال و آرزوهای خود برنمی دارند، گفت: برخی غرب گرایان داخلی حتی در توجیه عملکرد غرب از خود آمریکایی‌ها هم جلو می زنند؛ برای مثال در زمانی که خود خانم کلینتون اعتراف می‌کنند که ما داعش را به وجود آوردیم، با صراحت کلام اعلام می کنند که آمریکا نه تنها داعش را به وجود نیاورده بلکه با داعش نیز مبارزه کرده است!

,

وی با بیان اینکه این افراد درک درستی از آمریکا و غرب نداشته و این نشان دهنده جهل و نادانی آن ها است، اذعان کرد: افرادی که مطیع امر شیطان درون خود هستند، در مقابل شیطان بیرونی یا همان آمریکا سر تسلیم فرود می آورند.

,

مطیعی ادامه داد: مومن وقتی با کسی عهد و پیمان می بندد و طرف مقابل او نقض عهد می کند، او نیز از عهد خود کوتاه آمده و با اشد مجازات با عهدشکنان برخورد می کند.

,

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان نوع برخورد ما پس از عهدشکنی آمریکا را غیر اخلاقی و غیر دینی خواند و تاکید کرد: پیامبر اسلام(ص) پس از نقض عهد مشرکان در صلح حدیبیه با سپاه عظیمی مکه را فتح کرد، اما ما در برابر عهدشکنی آمریکا گام‌های مستحکمی برنداشتیم.

,

وی در پاسخ به این سوال که از این تجربه عهدشکنی آمریکا چه استفاده ای می توان کرد، گفت این تجربه دو استفاده مهم برای ما خواهد داشت که در اولین قدم باید نسل جوان را از این عهدشکنی و غیرقابل اعتماد بودن آمریکا آگاه کنیم.

,

مطیع خاطر نشان کرد: نسل جوان ما شاید در مواردی دشمنی آمریکا با مردم ایران را به طور کامل درک نکند و برخی نیز اسیر زرق و برق این شیطان بزرگ باشند، باید از فرصت پیش آمده برای آگاه سازی آن‌ها استفاده کرد.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی دومین اثر این عهد شکنی را افول آمریکا دانست و اظهار کرد: فردی که مدام عهدشکنی کرده و بر سر حرف خود نمی ماند، دچار افول شده و تمدن آمریکا نیز در این مسیر قرار گرفته است .

,

وی با بیان اینکه آمریکا نفس‌های آخر تمدنی خود را می کشد، تاکید کرد این علائم نشان دهنده اضمحلال و نابودی آمریکاست و تمدن این کشور در مسیر نابودی قرار دارد، اگر چه ممکن است این اضمحلال چند سال طول بکشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه