اخبار داغ

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا:

مقاومت تنها راه مقابله با امریکاست/ مشکلات معیشتی مردم با عملکرد انقلابی سه قوه حل‎شدنی است

مقاومت تنها راه مقابله با امریکاست/ مشکلات معیشتی مردم با عملکرد انقلابی سه قوه حل‎شدنی است
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: انرژی ایران، قدرت دفاعی و توان موشکی و پدافندی و قدرت منطقه‌ای و نفوذ معنوی در غرب آسیا نیز عوامل دیگر قدرت کشور است، قدرت پدافندی ایران با انهدام پرنده فوق پیشرفته سری امریکا برای جهان آشکار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ حجت الاسلام علی سعیدی در مراسم گرامی‌داشت یوم الله 13 آبان که پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در خیابان شهدا برگزار شد، اظهار کرد: 13 آبان یادآور سه خاطره مهم است که سه نسل را به هم پیوند می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,
 
,
وی ادامه داد: تبعید امام خمینی(ره)، شهادت عده‌ای از دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی که نقطه عطفی برای انقلاب بود همه در13آبان سال‌های مختلف رخ داد.
,
 
,
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا ابراز کرد: امریکا پس از جنگ جهانی اول و دوم به عنوان فاتح جنگ وارد عرصه بین المللی شد و سعی کرد دنیا را به سلطه گرفته و به غارت ببرد.
,
 
,
وی افزود: جنایات امریکا در نیمه دوم قرن بیستم نشان داد نه تنها این کشور مصلح و دلسوز جهانیان نیست بلکه به همه آسیب می‌زند، در این زمان امریکا به 22کشور به طور مستقیم حمله نظامی کرده و در 17 کشور نیز دخالت نظامی کرده که کودتای 27مرداد در ایران نیز از جمله آن‌هاست. 
,
 
,
این مقام مسئول عنوان کرد: سقوط امپراطوری شوروی که به‌عنوان ابر قدرت مقابل امریکا قد برافراشته بود اما زمینه سقوط این امپراطوری فراهم شد و گورباچوف به این رسید که ما نیاز به مقابله با امریکا نداریم و می‌توانیم با آن‌ها مذاکره و همزیستی و تعامل داشته باشیم و همین موضوع نیز زمینه سقوط آن‌ها شد.
,
 
,
وی ادامه داد: امروز امریکا با چالش نظامی با روسیه، چالش اقتصادی با چین و چالش تمدنی و فکری است که محور این جهش انقلاب اسلامی است و با این مورد با مشکل جدی مواجه است.
,
 
,
سعیدی بیان کرد: امروز اراده ملت ایران به رهبری امام خامنه‌ای و اراده استکبار برای سلطه به غرب آسیا مواجه هستیم که این امر علت‌های مختلفی از جمله انرژی و حرکت جهانی اسلام با محوریت ایران است.
,
 
,
وی گفت: حرکت اسلامی از ایران شروع شده و توانسته منطقه را تحت نفوذ معنوی خود قرار دهد که این موضوع برای دشمن قابل پذیرش نیست.
,
 
,
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا اضافه کرد: تعبیر سردار سلیمانی این است که انصارالله راه بیست ساله حزب الله را در مدت چندسال طی کرده و به موفقیت رسیده از این رو دشمن با این حرکت‌ها مخالف است.
,
 
,
وی اذعان کرد: تضاد ما با امریکا اساسی، مبنایی و فکری است و از این رو جنگ تحمیلی، قائله‌های منطقه‌ای و تحریم‌ها بر ما اعمال شد اما ما در مقابل آنها تسیلم نشده و کوتاه نیامدیم و مقاومت فعال داشتیم که در برابر زیاده خواهی امریکا نتیجه مثبت داشت.
,
 
,
این مقام مسئول ادامه داد: ترامپ می‌گوید عامل اقتدار ایران چهار چیز است و برای فروپاشی اقتدار و انقلاب باید آن‌ها را از بین برد که انسجام ملی تحت هدایت رهبری از جمله آن‌‌هاست که درهیچ جهان دیده نمی‌شود.
,
 
,
وی اظهار کرد: انرژی ایران، قدرت دفاعی و توان موشکی و پدافندی و قدرت منطقه‌ای و نفوذ معنوی در غرب آسیا نیز عوامل دیگر قدرت کشور است، قدرت پدافندی ایران با انهدام پرنده فوق پیشرفته سری امریکا برای جهان آشکار شد.
,
 
,
سعیدی افزود: رهبر معظم انقلاب صریح بیان کرده که نمی‌توان با شرط محدودیت نظامی و قدرت موشکی با امریکا مذاکره کنیم، درواقع دشمن دنبال خلع سلاح ما است.
,
 
,
وی ابراز کرد: به گفته یکی از شخصیت‌ها ما با سلاح در دوره هخامنشی و امروز با قدرت معنوی و ولی فقیه سواحل مدیترانه را فتح کرده‌ایم.
,
 
,
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا بیان کرد: موضوع آرامکو قدرت و اقتدار ایران را در منطقه و جهان به نمایش گذاشت و این به معنای قدرت منطقه‌ای ایران است.
,
 
,
وی ادامه داد: مردم و دولت باید تکلیف خود را بدانند، اینکه بعد چهل سال نمی‌دانیم با امریکا تعامل کنیم یا نه؛ مشخص و روشن است ما قطعا باید با امریکا به‌عنوان رژیم سفاک مقابله کنیم.
,
 
,
این مقام مسئول گفت: براساس نظرسنجی‌ها بسیاری از افرادی که به برجام دل بسته بودند با دیدن نتیجه بیان کردند که استراتژی رهبری مبنی بر مقاومت جوابگو بوده است. همچنین تقویت مقاومت در لبنان، سوریه، فلسطین و اقصی نقاط منطقه از پیامدهای مقاومت فعال است.
,
 
,
سعیدی بیان کرد: تغییر در مواضع عربستان و سایر کشورها نیز از نتایج مقاومت فعال است، بازدارندگی و عدم جرات دشمن برای حمله نیز از نتایج مقاومت است.
,
 
,
وی گفت: ما باید بدانیم در شرایط حساس و مهمی قرار داریم و هوشیاری نسبت به اتفاقات منطقه دارای اهمیت است و باید مشکلات را به دست خود حل کنیم و حرکت قوه قضائیه به‌عنوان حرکت انقلابی و قوه قضائیه در تراز انقلاب بود.
,
 
,
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا اضافه کرد: اگر مجلس و قوه‌ای داشته باشیم که با نیروی جهادی مقابل دشمن و مشکلات ایستادگی کنند مشکلات حل می‌شود، از این رو باید مردم با تیزبینی به افرادی رای دهند که پاک دست و تیز بین و جهادی باشند تا زمینه دولت انقلابی فراهم شود.
,
 
,
وی اذعان کرد: امروز مشکل اصلی ما مدیریتی است و اگر قوای سه به خوبی و جهادی و انقلابی عمل کنند به پیروزی و قدرت می‌رسیم چرا که از ظرفیت بالا و لازم برخورداریم.
,
 
,
سعیدی در پایان گفت: امیدواریم مردم انقلابی در این مرحله به‌خوبی عمل کرده و شاهد اتفاقات خوبی باشیم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه