اخبار داغ

همزمان با 13 آبان؛

مردم سراسر آذربایجان‌غربی شعار استکبارستیزی سر دادند/ حجت‌الاسلام طیبی‌فر:‌ اندیشه استکبارستیزی به‌ اندیشه عمومی است

مردم سراسر آذربایجان‌غربی شعار استکبارستیزی سر دادند/ حجت‌الاسلام طیبی‌فر:‌ اندیشه استکبارستیزی به‌ اندیشه عمومی است
راهپیمایی استکبارستیزی مردم شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی همزمان با 13 آبان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، صبح امروز و همزمان با سراسر کشور، مراسم راهپیمایی 13 آبان در شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

در این مراسم، مردم با سر دادن شعارهای مختلف انزجار خود از سیاست‌های ددمنشانه دولت‌های مستکبر و نیز حمایت از مظلومان عالم را اعلام کردند.

,

ارومیه

تمام مسئولان باید از اقدامات فسادستیز قوه قضائیه حمایت کنند

, ارومیه

تمام مسئولان باید از اقدامات فسادستیز قوه قضائیه حمایت کنند
,
,
,

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین طیبی‌فر در مراسم پایانی راهپیمایی 13 آبان ارومیه، اظهار داشت: آمریکا در سال‌های مختلف و در دوره‌های مختلف تاریخی بیش از هزاران نفر از مردم دنیا را کشته و این امر در بیش از ۷۶ جلد اسناد لانه جاسوسی برای ما آشکار است.

,

وی، افزود: دشمنی نظام استکبار ماندگار بودهو قائم به شخص نیست. آن‌ها حرکتی علیه اسلام به راه انداختند، امروز به‌نام هسته‌ای جنگ می‌کنند اما آمریکا با اصل اسلام و آزادی‌خواهی مشکل دارد.

,

جانشین نماینده  ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه آمریکا در برجام دنبال بازی سه سر برد بود، عنوان کرد: براندازی ایران، روی آوردن به مذاکره و نیز تضعیف قدرت ایران اصلی‌ترین هدف آمریکا بود که در برجام دنبال می‌کرد.

,

وی، ادامه داد: امروز قدرت نظامی ما مولفه قدرت است. آمریکا با تمام وجود در قصه برجام قرار بود به اهداف خود برسد اما هوشیاری رهبر معظم انقلاب نگذاشت به این هدف‌ها برسد.

,

طیبی‌فر، بیان داشت: زمانی که مذاکره جواب نداد صحبت‌ها شروع  شد، بعد از عقب‌نشینی آمریکا با وجودی که ما تعهدات خود را به سرانجام رساندیم دشمن باور نکرد ما به اینجا برسیم.

,

وی، اسقاط هواپیمای بدون سرنشین آمریکا را یکی از نمونه‌های اقتدار نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: آمریکا 2 فروند بیشتر از پهپادهای پیشرفته خود نداشت که به دست جوان‌های این کشور و وسیله ساخته شده با فکر جوانان این کشور سرنگون شد.

,

جانشین نماینده  ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: کشتی نفتی ما را در آب‌های بین‌المللی تسخیر کردند و خیال کردند همانند گذشته‌ها ایران همان ملتی است که زیر بار زور آن‌ها می‌رود، هرچه از آن‌ها خواستند کشتی را آزاد کنند گوش نکردند و گفت باید کسانی که تجاوز به کشتی ما کردند مجازات بشوند.

,

وی، خاطرنشان کرد: آن‌ها برای نفتکش ما پول میخواستند، گذر از انفعال به مقاومت فعال موجب تغییر شد، سال‌ها تهدید نظامی علیه ایران می‌زدند، اما فهمیدند تهدید نظامی کشوری که با توانایی خودشان قدرای به دست آورده‌اند که می‌توانند به توانایی آمریکا حمله کنند این خیال را ناتمام گذاشت. قدرت ایران در دنیا مطرح است همان طوری که تمدن آمریکایی به‌عنوان ویترین غرب رو به زوال است.

,

حجت‌الاسلام طیبی‌فر، عنوان کرد: امروز در کشور اسلامی ما اندیشه استکبارستیزی به‌عنوان اندیشه عمومی است هرکس در این کشور دستش به طرف آمریکا چشمش به بیگانه و نگاهش به بیرون باشد استکبار را تجربه کرده و دیدیم چه بلایی سر برخی کشورها آورده است می‌گویند فراموش کردیم چه وعده‌هایی به ملت ایران دادیم آمریکا برای آزادی گروگان‌های لانه جاسوسی تعهد کرد دارایی‌های ایران را آزاد کند و تحریم‌ها را بردارد و بعد از آن همه را فراموش کرد.

,

وی، گفت: آمریکا هر اساس با جمهوری اسلامی مشکل دارد، با ملت ایران مشکل دارد، 6 ماه قبل از روی کار آمدن ترامپ کسی کتابی نوشته که ما باید ملت ایران را تحت فشار قرار دهیم و بر این اساس عمل می‌کنند. امروز اگر کشور ما بخواهد در برابر خواسته‌های بیگانگان پیروز شود هیچ راهی جز گوش دادن به حرف رهبری ندارد.

,

وی، همچنین ابراز داشت: هرکجا اطاعت از رهبری کردیم باعث پیشرفقتمان شد و هرجا عقب ماندیم به دلیل سرپیچی از رهبری بوده است.

,

جانشین نماینده  ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی امروز کشور باید گوش به رهبری بدیم تا حل شود. در غیر این‌صورت جمهوری اسلامی نمی‌تواند از زیر بار مشکلات بیرون آید.

,

وی، بیان داشت: باید دست به زانوی خود زد تا بلند شد، اقتصاد مقاومتی معنایش این است.

,

حجت‌الاسلام طیبی‌فر، گفت: امروز قوه قضائیه برای مهار کسانی که دستبرد به بیت المال زده‌اند، وارد عمل شده، برخی از برخورد قوه قضائیه ناراحت و عصبانی‌اند چرا‌که دست آنها را از بیت‌المال قطع کرده، قوه قضائیه باید مورد حمایت قرار گیرد تا با خاطیان برخورد کند.

,

جانشین نماینده  ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عنوان کرد: اگر امروز مجلس وظیفه‌اش را خوب انجام می‌داد ما این همه خلاف نداشتیم.

,

وی، در پایان سخنان خود، اظهار داشت: امروز آمریکا در حال عقب‌نشینی است و این به واسطه همت و عزت شما مردم و هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

, .,

میاندوآب

ملت ایران در ۱۳ آبان بار دیگر استکبارستیزی خود را نشان دادند/۱۳ آبان، تجلی شعار هیهات من الذله است

, میاندوآب

ملت ایران در ۱۳ آبان بار دیگر استکبارستیزی خود را نشان دادند/۱۳ آبان، تجلی شعار هیهات من الذله است
,
,
,

حجت‌الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده در مراسم پایانی راهپیمایی ۱۳ آبان در میاندوآب، با تقدیر از حضور پرشور و باشکوه مردم، اظهار کرد: روز ۱۳ آبان یک روز یادگاری است که به فرموده حضرت امام(ره) انقلاب دوم و بسی بزرگتر از انقلاب اول نام گرفت.

, .,

امام جمعه میاندوآب، با اشاره به اینکه ۱۳ آبان سالروز ۳ واقعه مهم تاریخی است، افزود: ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و عزت ما و عدم سازش با دشمنان و روز تجلی شعار هیهات من الذله و روز تقابل نور و ظلمت و شکستن شاخ آمریکا است.

, .,

وی با بیان اینکه استکبار جهانی هرکجا پا گذاشته، ویرانی به جای گذاشته است، گفت: اگر انقلاب اسلامی نبود کشور ما نیز به سرنوشت کشورهایی که استکبار در آنجا سلطه دارد دچار می شد

,

حسن زاده با اشاره به اینکه امروز مردم بار دیگر حماسه ای عظیم خلق کردند، تصریح کرد: مردم امروز حماسه ای دیگر خلق کرده و استکبارستیزی و بیزاری خود را از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و نماد استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

, .,

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه ایمان به خدا، احساس مسئولیت و اعتماد رمز پیشرفت ما است، اظهار کرد: ما می توانیم باید در نزذ مسئولین و مردم تحقق و تجلی یابد.

, .,

وی گفت: در گام دوم انقلاب باید با حضور مردم همیشه در صحنه و با پیروی از ولایت حرکت کنیم تا مانند گام نخست انقلاب به پیشرفت و توسعه دست یابیم.

, .,

پلدشت

ایجاد اختلاف حربه جدید دشمن است

, پلدشت

ایجاد اختلاف حربه جدید دشمن است
,
,
,

حجت الاسلام و المسلمین وحید طالبی در راهپیمایی مردم پلدشت، با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۱۳ آبان ماه گفت: امروزه دشمن در جنگ های رودررو و سخت شکست خورده و به ایجاد اختلافات در کشورها روی آورده است.

, .,

وی تصریح کرد: به لطف خداوند این نقشه نیز با هوشیاری جوانان و فرزندان غیور کشورمان شکست می خورد.

, .,

امام جمعه پلدشت، اظهار کرد: امروز روز شکست استکبار و به افول رفتن آن است.

, .,

وی، افزود: امروزه بصیرت و هوشیاری بر همه مسئولان و آحاد مردم لازم و ضروری است.

,

ماکو

آمریکا عامل تمام ناامنی‌های جهان است

, ماکو

آمریکا عامل تمام ناامنی‌های جهان است
,
,
,

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هاشمی در مراسم راهپیمایی مردم ماکو، گفت: یوم الله سیزدهم آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، یادآور سه حادثه مهم در تاریخ معاصر است که هر سه آنها در یک چیز با هم مشترک می باشند، آن هم عبارت از روحیه استکبار ستیزی است.

,

وی افزود: آن سه حادثه مهم یکی سیزدهم آبان ماه سال ۱۳۴۳ مصادف است با سالروز تبعید حضرت امام که به خاطر مبارزه با تصویب قانون کاپیتولاسیون ،توسط ماموران رژیم شاه دستگیر و به دستور آمریکا به ترکیه تبعید شدند؛ دومین حادثه ۱۳ آبان ماه ۱۳۵۷ مصادف است با سالروز راهپیمایی دانش آموزان تهرانی در اعتراض به دخالت های آمریکا در ایران توسط دژخیمان رژیم شاه به خاک و خون کشیده شدند و به نام روز دانش آموز نامگذاری شده است.

,

وی، سومین حادثه را تسخیر لانه جاسوسی آمریکا عنوان کرده و گفت: سومین حادثه سیزدهم آبان ماه سال ۱۳۵۸ مصادف است با سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، جاسوسان آمریکایی به گروگان گرفته شدند و حضرت امام از این حادثه بزرگ به نام انقلاب دوم یاد کردند ؛چون اگر پای آنها در کشور باقی می ماند، یقین انقلاب را منحرف می کردند ،همان طوری که انقلاب مردم مصر را منحرف کردند.

,

امام جمعه ماکو، تصریح داشت: دانشجویان پیرو خط امام وقتی به وضوح دیدند؛ مقامات رسمی کشور هیچ گونه عکس العملی در مقابل توطئه گری های آمریکا از خود نشان نمی دهند، به‌عنوان وجدان آگاه یک مسلمان و انقلابی ،مرکز توسعه را به خوبی تشخیص داده و با تصرف لانه جاسوسی آمریکا ؛شعله‌های فتنه را خاموش کردند و با این حرکت خود ،به یک خواست و اراده ملی ،جامه ی عمل پوشاندند.

,

امام جمعه ماکو ، گفت: آنچه در این مرکز جاسوسی کشف شد، به خوبی نشان داد که آمریکاییها چه برنامه هایی را تدارک دیده  بودند تا در آینده یک ملت استقلال طلب و آزادی خواه را سرکوب کرده و برای بار دیگر به مردم ایران مسلط شوند. لذا اسناد لانه جاسوسی یک واقعیت بزرگ دیگر را آشکار کرد ؛و آن تیزبینی ،هوشیاری دشمن شناسی دقیق حضرت امام (ره) بود که توانست خط و راه صحیح را به یک ملت انقلابی نشان دهد و انقلاب دومی را برای ملت ایران طراحی نماید و بدین وسیله استمرار انقلاب بزرگ اسلامی را تضمین کند.

,

حجت الاسلام هاشمی، با اشاره به ستمگری آمریکا گفت: امروز در هر نقطه دنیا قتل و خونریزی انجام شود ردپای آمریکا در آنجاست، یا به طور مستقیم در قتل و خونریزی شرکت دارد و یا قتل نیابتی در آن کشورها انجام می دهد. مردم مظلوم فلسطین را به دست رژیم صهیونیستی قتل عام می کند ، در یمن توسط وهابیت حاکم در عربستان نسل کشی می کند ، درسوریه و افغانستان توسط گروه‌های تکفیری مسلمانان را به نام اسلام میکشد و جنایاتی که آمریکایی‌ها در ایران مرتکب شدند، چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب ،بی حد و حصر است.

,

وی فزود: در طول چهل سال انقلاب نقشه های مختلفی برای براندازی نظام کشیده‌اند، خوشبختانه ، تمامی این فتنه ها با عنایت وجود مقدس حضرت بقیه الله الاعظم، تدبیر حضرت امام و مقام معظم رهبری و بصیرت ملت ایران، خنثی شده است.

,

هاشمی گفت: لذا باید توجه داشت آمریکا از اول انقلاب به بهانه های مختلف ملت ایران را تحریم کرده ، گاهاً به بهانه فعالیت های صلح آمیز هسته ای ، گاه به بهانه نفوذ منطقه ای ، به بهانه صنایع دفاعی ، که تمامی این ها بهانه است؛ هدف آمریکا این است که در روی زمین امت اسلامی ، ملت مسلمان ایران و نظام اسلامی نباشد البته قرآن این نکته را به خوبی بیان می کند و میفرماید: هرگز یهود و نصارا از تو راضی نخواهند شد تا به طور کامل ، تسلیم خواسته های آنان شوی.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه