اخبار داغ

صبح امروز صورت گرفت؛

سانحه برخورد سمند با دانش آموزان در اسدیه/ 12 نفر مجروح شدند

سانحه برخورد سمند با دانش آموزان در اسدیه/ 12 نفر مجروح شدند
صبح امروز در اسدیه خودروی سمند با 10دانش آموز و دو معلم برخورد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، صبح امروز در شهر اسدیه مرکز شهرستان درمیان استان خراسان جنوبی تعدادی دانش‌آموز در حال عبور از بلوار اصلی شهر بودند که یک خودروی سمند به این دانش آموزان برخورد می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,  صبح امروز در شهر اسدیه مرکز شهرستان درمیان استان خراسان جنوبی تعدادی دانش‌آموز در حال عبور از بلوار اصلی شهر بودند که یک خودروی سمند به این دانش آموزان برخورد می‌کند.,

طی این برخورد 10 دانش آموز و دو معلم مدرسه علی شاه صابری مصدوم شدند و این دو معلم به نام خانم‌ها "رزم‌آور" و "حسنی" خود را سپر دانش‌آموزان کردند.

,

این راننده بی‌دقت با رانندگی بد، روز دانش‌آموز را به کام دانش‌آموزان اسدیه تلخ کرد.

,

نجف‌علی مقیمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان در گفت‌و گو با خاورستان، اظهارکرد: صبح امروز خودروی سمند با دانش آموزانی که در یکی از خیابان‌های شهر اسدیه برخورد کرد.

, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,  ,

وی با بیان این‌که 10 دانش آموزان و دو معلم صدمه دیدند، گفت: دو دانش آموز با بالگرد به بیرجند اعزام شدند.

,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان خاطرنشان‌کرد: دانش‌آموزان درحال عبور از خیابان خلیج‌فارس شهر بودند که دو معلم، خود را سپر دانش آموزان کردند.

,

مقیمی تصریح کرد: راننده به این اذعان کرده که نور خورشید مانع از دید وی شده است.

,

علیرضا عباسی معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی درگفت‌وگو با خاورستان، اظهارکرد: طی این حادثه 10 دانش آموز و 2 معلم صدمه دیدند.

, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله اورژانس اقدامات اولیه را انجام داد و مصدومان به بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) اسدیه منتقل شدند.

,

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی یادآورشد: دو دانش آموز که دارای ترومای گردن هستند با بالگرد به بیمارستان امام‌رضا(ع) بیرجند منتقل شدند.

,

عثمانی رئیس شبکه بهداشت و درمیان نیز در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: صبح امروز در خیابان خلیج فارس اسدیه دانش‌آموزان در حال رفتن عبور از خیابان بودند که خودروی سمند با دانش آموزان برخورد کرد.

,  خاورستان،,  , خاورستان،, خاورستان،,

وی افزود: 10 دانش آموز و دو معلم و راننده خودروی سمند بلافاصله به بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) اسدیه منتقل شدند.

,

وی ضمن تأکید بر این‌که حال عمومی مصدومان خوب است، خاطرنشان کرد: دو نفر  از دانش آموزان که در اولویت اعزام بودند و حالشان بدتر به بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند منتقل شدند.

,

طبق اعلام خبرنگار خاورستان از درمیان، دو معلم که یکی دچار شکستگی از ناحیه پا شده است نیز در حال اعزام با بالگرد به بیرجند هستند.

, خبرنگار خاورستان, خبرنگار , خاورستان, خاورستان,  از درمیان،, ،,  ,

همچنین پس از این حادثه تاکنون فرماندار شهرستان درمیان، دادستان شهرستان درمیان و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از محل این حادثه بازدید کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه