اخبار داغ

گزارشی از بیداری نسل چهارمی‌ها؛

تکرار فریاد مقاومت از حنجره های فرزندان ایران

تکرار فریاد مقاومت از حنجره های فرزندان ایران
۱۳ آبان سال ۹۸ است و ۴۰ سال از مقاومت در آن دوران می گذرد، زمانی که دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، لانه ی جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه آرمان؛ تقویم را که نگاه کنی در کنار بعضی از روزهایش نگارش های ریز و درشتی نوشته شده است، اکنون ۱۳ آبان است، ” استکبار ستیزی” را پای این روز نوشته اند و جزئیاتی با عنوان روز ” دانش آموز ” و  ” تسخیر لانه جاسوسی آمریکا”  را حک کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

۱۳ آبان سال ۹۸ است و ۴۰ سال از مقاومت  در آن دوران می گذرد، زمانی که  دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، لانه ی جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند. 

,

راهپیمایی در این روز آن هم توسط دانش آموزان و دانشجویان ، یک تکرار همیشه تاریخ در سرزمین ما ایران است و اکنون کرمان…

,

ساعتی مانده به آغاز راهپیمایی اما بانگ ” الله اکبر” از بلندگوها شنیده می شود، مردم کرمان چهار راه توحید را مبدا حرکت انتخاب کرده اند برای رسیدن به حسینیه ثارالله.

,

جمعیت کم کم می آید، از کوچه و خیابان های اطراف چهارراه توحید دانش آموزان از هر مدرسه و در هر مقطعی پلاکارد به دست و با تکرار فریاد ” الله اکبر” به چهار راه می رسند. برخی از دانش آموزان پرچم های مقاومت را در دست و بر دوش می کشند تا نشان دهند راه مقاومت و هم بستگی را سرلوحه کرده اند.

,

, ,

کم کم افراد به جمعیت اضافه می شوند و در این میان دانشجویان با آن جمعیتشان فریاد می زنند که سردمداران این میدان هستند.لحظه به لحظه فضا برای ایستادن تنگ تر می شود.

,

, ,

دانشجویان شعار سر می دهند ” مرگ بر آمریکا ” ؛ ” آمریکا، اسرائیل این آخرین پیام است / سپاه اسلامیان آماده قیام است“.

,

هر یک به نحوی خواسته اند تا میدان ایستادگی و برائت خود را از مستکبرین نشان دهند. یکی پلاکاردی دستش است و بر روی آن سخنی از مقام معظم رهبری در مورد مستکبر و ظالم همیشه ملت ها “آمریکا” نوشته است.

,

, ,

دیگری نوشته ”مرگ بر آمریکا” و آن یکی کاوری بر تن کرده و با نقش و نگارهایی؛ او هم فریاد می زند ”آمریکا را شیطان بزرگ می دانیم”.

,

, ,

چند دانش آموز پسر سعی داشتند با سلفی گرفتن در کنار هم این روز را برای خود ثبت کنند، با آن ها به گفتگو نشستم، یکی از آنها گفت: ما پیرو راه همان دانش آموزان و دانشجویانی می مانیم که چهل سال پیش با پیروی از امام (ره)، استکبار ستیزی کردند.

,

, ,

جمعیت که نزدیک حسینیه ثارالله می شد، پیرمردی با دود کردن اسفند و کندر به استقبال نسل جوان از دانش آموزان و دانشجویان آمده بود.

,

, ,

در نهایت جمعیت به میعادگاه رسید و دانش آموزی شروع به خواندن بیانیه کرد، او و دوستانش هم پیمان شدند که با اتحاد بر آرمانهای امام (ره) و رهنمود های مقام معظم رهبری ثابت قدم می مانند.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه