اخبار داغ

امام جمعه تبریز در مراسم راهپیمایی 13 آبان مطرح کرد؛

کمین دشمنان با توطئه اختلاف میان اقوام/ ورود مجدد جاسوسان آمریکایی ممنوع

کمین دشمنان با توطئه اختلاف میان اقوام/ ورود مجدد جاسوسان آمریکایی ممنوع
حجت الاسلام و المسلمین آل‌هاشم گفت: امروز دشمنان با توطئه ایجاد تفرقه میان اقوام ایرانی در پی ضربه ردن به کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز صبح امروز در راهپیمایی ضد استکباری دانش‌آموزان و دانشجویان با بیان اینکه روز  13آبان در تاریخ معاصر کشور بستر حوادثی است که در شکل گیری تاریخ کشور نقش اساسی دارد، اظهار داشت: در این روز حضرت امام خمینی(ره) را تبعید، در سال 57 تعداد زیادی از دانش آموزان را به خاک و خون کشیده و در 13 آبان 58 نیز تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: این اقدام شجاعانه یکی از حرکت‌های اصیل در انقلاب بود که از طرفی به آمریکا شوک وارد کرده و از طرفی هیمنیه امپریالیسم را در هم شکست.

,

امام جمعه تبریز با بیان خباثت های آمریکا در روزهای قبل از انقلاب و پس از آن تاکید داشت: آمریکا تمام تلاش خود را در حمایت از رژیم پهلوی و جلوگیری از انقلاب به کار بست و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، سفارت خود را به محلی برای از بین بردن انقلاب تبدیل کرده بود.

,

وی ادامه داد: جاسوسان و مزدوران آمریکا سعی داشتند از گسترش انقلاب جلوگیری کنند و این لانه جاسوسی در صدد ایجاد تنش، بحران و هر اقدامی که می‌توانست به انقلاب ضربه بزند، بود.

,

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اهداف آمریکا در ارتباط با دولت موقت ابراز داشت: آمریکا به واسطه ارتباط با اعضای دولت موقت در صدد پیشبرد اهداف خود بود و یکی از اهداف، هم پیمانی با لیبرال ها برای کوتاه کردن دست انقلابیون بود.

,

سخنران مراسم 13 آبان تبریز با اشاره به پیامدهای تسخیر سفارت آمریکا در ایران و جهان تاکید داشت: یکی از پیامدهای تسخیر سفارت، فروریختن هیمنیه آمریکا بود؛ آشوب و تشنج در کشور از بین رفت و موجب اتحاد روزافزون نیروهای انقلابی شد.

,

وی با بیان اینکه دیگر دستاورد تسخیر سفارت آمریکا شکست کارتر در انتخابات ریاست جموری آمریکا بود، عنوان داشت: تسخیر و بسته شدن لانه جاسوسی آمریکا در ایران موجب تحقیر این کشور در نگاه مردم جهان شد که در عین حیرت انگیز بودن و به شدت مورد استقبال قرار گرفت.

,

امام جمعه تبریز با اشاره به نشانه های افول آمریکا تصریح کرد: امروز نشانه های فروپاشی نظام سلطه در حال نمایان شدن است، بدون تردید تداوم استقامت تنها راه نجات کشور است چرا که پیروزی های گذشته مرهون مقاومت بوده است.

,

وی با اشاره به مطالبه سه سال پیش رهبر انقلاب در موضوع 13 آبان، گفت: باید توجه کرد که مطالبات رهبر انقلاب چیست. یکی از این مطالبات، مطالعه اسناد خباثت و خیانت های آمریکا توسط دانش آموزان و گنجاندن آن در کتاب های درسی است.

,

آل هاشم با انتقاد از آموزش و پرورش متذکر شد: با وجود گذشت سه سال از این مطالبه، اقدام جدی در خصوص این سخنان رخ نداده است و وظیفه آموزش و پرورش این است که نسل جدید را با این مفاهیم آشنا کند

,

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به بیانیه آمریکا در سالروز تسخیر سفارتش در ایران اظهار داشت: دیروز، وزیر خارجه آمریکا بیانیه ای صادر کرده و گفته واشنگتن دنبال روزی است که دیپلمات های خود را به ایران بازگردانند اما باید به این افراد گفت که کور خوانده اید چرا که مردم ایران عداوت و خیانت های شما و دیپلمات هایتان را فراموش نخواهد کرد.

,

وی همچنین با گوشزد کردن نقشه دشمنان علیه ملت ایران خاطرنشان شد: مردم عزیز مواظب باشید که دشمن در کمین است و میخواهد وحدت را برهم بزند؛ امروز دشمن می‌خواهد در بین اقوام مختلف ایرانی تفرقه بیاندازد اما ملت ایران همگی متفق القول هستند که همه جای ایران سرای ماست.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه