اخبار داغ

از سوی سردار سپهر تشریح شد:

شکست، تنها دستاورد امریکا در عملیات های غرب آسیا پس از انقلاب

شکست، تنها دستاورد امریکا در عملیات های غرب آسیا پس از انقلاب
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه فشار به سازمان ملل و شورای امنیت برای تصویب قطعنامه ضد ایرانی کار به جایی نبرد، بیان کرد: در غرب آسیا آمریکا بعد از انقلاب هر عملیاتی امنیتی، جاسوسی، اقتصادی و سیاسی انجام داد با شکست مواجه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر پیش از ظهر امروز در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در اصفهان اظهار کرد: اصفهان در 40 سال ایستادگی و مقاومت نشان افتخار رضایت مندی امامین انقلاب اسلامی را بر سینه دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز سالگرد مقاومت و مبارزه دانش آموزان ایران اسلامی در ۱۳ آبان 1357 در دانشگاه تهران است؛ دانش آموزانی که برای مبارزه با طاغوت و اعتراض به تبعید امام(ره) در ۱۳ آبان در سال ۱۳۴۳ به پا خواسته بودند.

,

وی با بیان اینکه در این اعتراض 60 شهید و یکصد جانباز و مجروح تقدیم انقلاب اسلامی شد، افزود: نقش دانش آموزان و دانشجویان در ۱۳ آبان 1358 در دانشگاه مبارزه با آمریکا با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بار دیگر نفرت خود را از دشمنان و بدخواهان اعلام  داشتند.

,

* اگر دانشجویان لانه جاسوسی را به تسخیر خود در نمی آوردند چه اتفاقی می افتاد؟

,

سردار سپهر در ادامه گفت: اگر لانه جاسوسی را دانشجویان خود به تسخیر خود در نمی آوردند تجربه کودتاها، انقلاب ها و خیزش های مردمی در بسیاری از کشورهای دنیا اتفاق می افتاد؛ در ۸۰ کشور دنیا که انقلاب صورت گرفت، با کودتاهای آمریکایی این انقلاب ها ساقط شد.

,

وی عنوان کرد: هوشمندی، ذکاوت، عمل به موقع، به اندازه و انقلابی دانشجویان خط امام(ره) در تسخیر لانه جاسوسی تمام معادلات دشمنان ما را به هم زد و در واقع انقلاب دوم رقم خورد.

,

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز سالگرد شکست های ۴۰ ساله آمریکایی ها را جشن می گیریم، خاطر نشان کرد: آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم بیشترین جنایت را در کشور داشت؛ کودتای 28 مرداد، تشکیل سازمان ساواک امریکایی و اسرائیلی، مبارزه با انقلابیون، علما و نخبگان و همچنین حمایت از رژیم منحوس پهلوی بخشی از این جنایات بود.

,

وی با بیان اینکه آمریکایی ها بعد از پیروزی انقلاب تمام تلاش خود را برای ساقط کردن نظام اسلامی ما به کار گرفتند، افزود: آن ها در هشت سال دفاع مقدس از صدام حمایت کرده و به او تسلیحات و سلاح های شیمیایی دادند و در سال 1364 در ایامی که پیروزی های بزرگ رزمندگان موجب شکست حزب بعث می شد، امریکایی ها وارد خلیج فارس شدند و به کشتی های ما حمله کردند، هواپیمای مسافربری ما را زدند و به سکوهای نفتی ما یورش بردند، یعنی رسماً به ما اعلان جنگ کردند.

,

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: حتی بعد از ناکامی، به عراق سلاح شیمیایی دادند و با آن سلاح ها به رزمندگان، شهرها و روستاهای کشورمان حمله بردند، حملات گسترده بود اما ما تسلیم اراده های دشمن استکباری نشدیم.

,

* فتنه های آمریکایی ها در سال های 78، 88 و 96 در ایران راه به جایی نبرد

,

سپهر در ادامه با بیان اینکه حمایت آمریکایی ها از منافقان هم برای آن ها کاری از پیش نبرد، تصریح کرد: پنج کودتا بعد از انقلاب امریکا را با شکست رو به رو کرد؛ انواع تحریم ها ما را مغلوب نکرد؛ فتنه ها در سال های ۷۸، ۸۸ و ۹۶ با هدایت و حمایت پول های پارلمان آمریکا برای ساقط کردن انقلاب کار به جایی نبرد.

,

* آمریکایی ها بعد از انقلاب هر عملیاتی در غرب آسیا انجام دادند با شکست رو به رو شد

,

وی با بیان اینکه فشار به سازمان ملل و شورای امنیت برای تصویب قطعنامه ضد ایرانی کار به جایی نبرد، بیان کرد: در غرب آسیا آمریکا بعد از انقلاب هر عملیاتی امنیتی، جاسوسی، اقتصادی و سیاسی انجام داد با شکست مواجه شد.

,

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: امریکایی ها به نتیجه رسیدند قدرت تغییر محاسبات، آرمان ها و باورهای مسئولان، رهبران و مردمان ما را ندارند؛ امروز آن ها پذیرفتند که شکست آن ها قطعی است و آمریکایی ها اعتراف می کنند سقوط آن ها در پیش است.

,

* سقوط آمریکایی ها اتفاق افتاده است

,

وی افزود: یکی از اساتید مشهور آمریکایی می گوید سقوط آمریکا اتفاق افتاده و دلیل هم این است که جرم، فقر و بی سوادی از جهان سوم را از خود به نمایش گذاشته و ریشه سقوط آمریکایی ها تشدید اختلاف و خشونت در ثروت بدون کار، لذت بدون وجدان، دانش بدون شخصیت، تجارت بدون اخلاق، علم بدون انسانیت، عبادت بدون ایثار و سیاست بدون اصول است؛ یکی دیگر از اساتید آمریکایی می گوید بزرگترین عامل سقوط آمریکا نظامی گری آن است.

,

* اعتراف نتانیاهو: به هر جا می نگرم خیمه های خمینی و خامنه ای را می بینم

,

سپهر ادامه داد: امروز به برکت دین و دین داری و به برکت رهبری امام خامنه ای دشمن را مغلوب اراده های ایمانی خود کردیم؛ نتانیاهو اعتراف به اقتدار نظام اسلامی ایران و شکست آمریکا و اسرائیل می کند و می گوید امروز از تنگه خیبر در عربستان تا جبل طارق در مراکش تحول و دگرگونی عمیقی در حال وقوع است و ما به هر جا می نگریم خیمه های خمینی و خامنه ای را می بینیم.

,

وی افزود: امروز پیام انقلاب اسلامی در جهان اسلام و مستضعفان سقوط و افول امریکا را نزدیک تر کرده است و به فرموده رهبر معظم انقلاب ما در حال عبور از آخرین گردنه های سخت و آخرین پیچ های پر زحمت هستیم.

,

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین  خطاب به مسئولان گفت: امروز وظایف مسئولان و کارگزاران این است که گوش به فرمان رهبری باشند؛ در برجام به فرمایشات رهبری که به صحبت های رهبری گوش نکردند، ما خسارت های بزرگی را تجربه کردیم.

,

وی افزود: درخواست داریم مسئولان با نگاه به درون تحریم را بشکنند و امریکا را نابود کنند و ما ظرفیت ها و ثروت های بی کران در درون کشور داریم؛ از مسئولان می خواهیم برای پیاده سازی گام دوم در ۴۰ سال بعدی انقلاب به مدد رهبری، مردم، دانشمندان و نخبگان با بی اعتنایی به غرب، اروپا و آمریکا و عدم سازش با آن ها سپری کنند.

,

سردار سپهر با بیان اینکه هیچ گاه دشمن با ما آشتی  نخواهد کرد، گفت: از مردم در خواست داریم گوش به فرمان امام(ره) باشند و به دشمن نه بگویند؛ از طرفی به دولت و دستگاه های اجرایی کمک کنند، اجرای سبک زندگی انقلابی و جلوگیری از اسراف را سرلوحه کارهای خود کرده و سبک زندگی شهیدان را به کار گیرند.

,

جانشین رئیس سازمان بسیج در پایان بیان کرد: مرگ بر آمریکا برای دانشجویان و دانش آموزان تربیت علمی، دانشی و معنوی است؛ امروز برای مبارزه با آمریکا به رشد علمی و تربیت نیروی انسانی نیاز داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه