اخبار داغ

در مراسم 13 آبان در خراسان شمالی مطرح شد؛

تحریم‌ها و تهدیدها مانع بالندگی ملت ایران نمی‌شوند/ مسئولان با روحیه استکبارستیزی به حل مشکلات مردم بپردازند

تحریم‌ها و تهدیدها مانع بالندگی ملت ایران نمی‌شوند/ مسئولان با روحیه استکبارستیزی به حل مشکلات مردم بپردازند
سخنرانان مراسم 13 آبان در خراسان شمالی بااشاره به سرافرازی انقلاب اسلامی ایران در مقابل استکبار در چهلمین سال عمرش بر ایستادگی و اتکا برتوان داخلی در برابر استکبار تاکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی امروز در مراسم گرامی داشت روز 13 آبان در میدان بازرگانی شهر بجنورد با تاکید بر سرافرازی انقلاب اسلامی ایران در مقابل استکبار در چهلمین سال عمرش تصریح کرد: هیچ تحریم و تهدیدی مانع بالندگی ملت ایران نخواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه هنوز که هنوز است استکبار پی نبرده که از کجا سیلی خورده است، اظهار کرد: حضور غیرتمندانه ملت ایران در این روز برای استکبار معنادار و پیام آور است.

, .,

وی تصریح کرد: سرفرازی انقلاب اسلامی پس از 40 سال پشت سر گذاشتن فرازها و فرودها نشانه آن است که ملت ایران راست قامت در صحنه حضور دارد و هیچ تحریم و تهدیدی نمی تواند مانع حرکت بالنده این ملت در صحنه باشد.

, .,

امام جمعه بجنورد با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، گفت: پروردگار در قرآن کریم می گوید که انبیاء الهی با روحیه استکبار ستیزشان زیربار ظلم نرفتند.

, .,

وی افزود: در قرآن کریم نوید داده شده است که استکبار با تمام پیشرفت های مادی، تمدنی و نظامی همچنین فریبکاری ها و توطئه چینی اشان موفق نخواهند بود و مکر آنان به دامن خود آنان بازمی گردد که این سنت و قانون الهی است.

, .,

سخنران مراسم 13 آبان در بجنورد عنوان کرد: خداوند در قرآن کریم قول داده است که هیچ یک از برنامه های استکباری به سرانجام نمی رسد و اثری نخواهد گذاشت.

, .,

حجت الاسلام یعقوبی در بخش دیگری از سخن خود به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری در جمع جوانان اشاره کرد و گفت: ایشان در این سخنرانی به صراحت بیان کرده اند که ایران از مذاکره با آمریکا هیچ سودی نبرده و نخواهد برد و ملت ایران باید بر تولیدات داخلی خود اتکا کنند.

, .,

وی افزود: مقام معظم رهبری در این سخنرانی تاکید کردند که آمریکا و غرب حیله گر هستند و در مذاکره با ایران رویه وقت کشی را در پیش گرفتند که از این مذاکرات هیچ چیز گیر ایران نیامد و نمی آید.

, .,

حجت الاسلام یعقوبی در ادامه اظهار کرد: بنابراین باید مسئولان کشور بر شکوفاسازی استعدادهای جوانان همت کنند همچنین مدیران اجرایی نیز شرایط رونق تولید را بهبود ببخشند و کمک کنند که کارخانجات تعطیل شده را دوباره فعال کنند.

, .,

وی همچنین تصریح کرد: امروز در دنیا، جغرافیای مقاومت ایجاد شده است و در مقابل دشمنان به علت استیصال خود به شلوغ کاری در لبنان، عراق و دیگر مناطق منطقه خاورمیانه روی آورده اند.

, .,

وی افزود: هرچند هدف دشمنان سرگرم کردن مردم منطقه است، با این وجود، مردم در مقابل این توطئه ها بصیرت پیدا کرده اند.

, .,

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: در حال حاضر در دنیا دو قطب اسلام و استکبار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که البته خداوند به جبهه حق کمک می کند و به پیروان جبهه حق یاری می رساند.

, .,

وی در خاتمه به بیانیه گام دوم انقلاب که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، اشاره کرد و گفت: امید رهبر برای پیشبرد این بیانیه به جوانان است، بنابراین جوانان در همین راستا باید درس بخوانند و خود را برای مدیریت میانی و کلان کشور آماده کنند.

, .,

حجت الاسلام یعقوبی توصیه کرد: جوانان مواظب باشید که دشمن فکر شما را در فضای مجازی با دروغ نفریبد و مدیریت نکند.

,

 

,

شیروان

, شیروان, شیروان,

تسخیر لانه جاسوسی اسناد جاسوسی آمریکا در ایران را فاش کرد

, تسخیر لانه جاسوسی اسناد جاسوسی آمریکا در ایران را فاش کرد, تسخیر لانه جاسوسی اسناد جاسوسی آمریکا در ایران را فاش کرد,

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شیروان گفت: اسناد بدست آمده از لانه جاسوسی آمریکا، دخالت و برنامه ریزی آمریکایی ها برای منحرف کردن مسیر انقلاب اسلامی را فاش کرد.

,

به گزارش عصر اترک از شیروان، سرهنگ حسین اکبری، فرمانده سپاه شیروان در جمع دانش آموزان، دانشجویان و آحاد مردم در راهپیمایی روز سیزدهم آبانماه اظهارکرد: از روز تسخیر لانه جاسوسی دو جریان در بدنه انقلاب شکل گرفت، اول جریان انقلابی بود که از حرکت دانشجویان حمایت کرد و دوم جریان افرادی بود که ایجاد رعب و وحشت در بین مردم می کردند.

,

سرهنگ اکبری با اشاره به هشتاد سال گذشته ایران، از آن به دو بخش سازش و مقاومت یاد کرد و گفت: در چهل سال سازش مردم جز حقارت و تعظیم در مقابل آمریکایی ها چیزی ندیدند اما در چهل ساله مقاومت علی رغم وجود هشت سال جنگ تحمیلی و سالیان سال تحریم و ارعاب نظامی، امروز در استقرار سیاسی و عزت سیاسی در منطقه بی نظیر هستیم.

,

وی از نمایندگان مجلس خواست که تصویب طرح شفافیت آرا در مجلس را به عقب نیندازند و آنرا حق مردم دانست که بدانند نمایندگانشان در مجلس چه طرح هایی را رای مثبت یا منفی می دهند.

,

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شیروان، شکست اقتصادی و خلع اراده آمریکا را در مجلس سالم، دولت کارآمد، مبارزه با فساد و خرید کالای ایرانی دانست.

,

 

,

راز و جرگلان

, راز و جرگلان, راز و جرگلان,

مسئولان با روحیه استکبارستیزی به حل مشکلات مردم بپردازند

, مسئولان با روحیه استکبارستیزی به حل مشکلات مردم بپردازند, مسئولان با روحیه استکبارستیزی به حل مشکلات مردم بپردازند,

امام جمعه شهرستان راز و جرگلان و سخنران مراسم 13 آبان در راز و جرگلان با بیان این که اکنون مردم به حمایت از نظام، انقلاب و کشور به صحنه آمدند، گفت: حالا نوبت مسئولان است که با روحیه استکبارستیزی به حل مشکلات مردم بپردازند.

,

به گزارش عصر اترک از راز و جرگلان، حجت الاسلام حسین نادعلیزاده، امام جمعه شهرستان راز و جرگلان پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 13 آبان در جمع مردم شهر راز بیان کرد: هر انسانی که به خداوند متعال ایمان دارد بنا به دستور الهی دارای روحیه استکبار ستیزی است و باید در برابر مستکبر بایستد.

, .,

وی تصریح کرد: استکبار در ابعاد عبادی، اقتصادی، علمی و سیاسی بیان گر زیاده خواهی، برتری جویی اقتصادی در سایه توانمندی مالی، خود برتربینی در سایه داشتن دانش و حکم رانی به ناحق و تحمیل دیدگاه خود به دیگران است.

, .,

حجت الاسلام حسین نادعلیزاده با بیان این که نماد استکبار امروز در همه ی جریان ها دولت آمریکا و صهیونیزم بین الملل است خاطر نشان کرد: کشورهای اروپایی و آمریکایی مذاکره می کنند، معاهده می بندند ولی استکبار می ورزند.

, .,

وی افزود: در عصر حاضر برجام نمونه ایست از مستکبر بودن آمریکا، اما عده ای هنوز نفهمیدند و هنوز در خواب غفلت هستند و خداوند رحم کندکه مجددا ساده لوحی نکنند.

, .,

امام جمعه شهرستان با بیان این که روحیه استکبار ستیزی فقط مربوط به ایران و انقلاب نیست، عنوان کرد: بلکه قبل از انقلاب در چنین روزی ملت ایران این روحیه را به نمایش گذاشتند و در تاریخ جاودانه کردند.

, .,

این روحانی تصریح کرد: روحیه استکبار ستیزی امروز برای ملت ما و دیگر ملت های آزادی خواه درس و عبرت است، استکبار دارای قدرت، علم و ثروت همه چیز دارد ولیکن اثر ندارد و نتوانستند ملت ایران را به زانو درآورند.

, .,

وی با اشاره به این که کسی فکر نمی کرد روزی آمریکا به جمهوری اسلامی برای مذاکره التماس کند، خاطر نشان کرد: اگر همه این روحیه را داشته و تقویت کنند دشمن هرگز نمی تواند به این ملت تسلط پیدا کند.

, .,

وی افزود: شما تصور نکنید که در مذاکرات و روابط روی خوش نشان می دهند همه این ها با هدف توطئه، فتنه و نفوذ هستند و این روحیه استکبار ستیزی روحیه ای است که ملت با آن به دشمن سیلی میزنند.

, .,

حجت الاسلام نادعلیزاده با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در روز گذشته، بیان کرد: مقام معظم رهبری حجت را بر همه تمام کرد که هرکس حل مشکلات را در مذاکره بداند، ساده لوح است.

, .,

وی عنوان کرد: مگر تاکنون مذاکره، معاهده و رابطه انجام نشده، پس چرا گرهی از کشور بازنشد، تحریم ها برداشته نشد.

, .,

امام جمعه شهرستان راز و جرگلان با بیان این که اکنون مردم به حمایت از نظام، انقلاب و کشور به صحنه آمدند، گفت: حالا نوبت مسئولان است که با روحیه استکبارستیزی به حل مشکلات مردم بپردازند، نگاهشان به توانایی های داخلی باشد نه مذاکره با بیرون.

, .,

وی تصریح کرد: منطق استکبار ستیزی برگرفته از نصرت الهی است، منطق اباعبدالله الحسین (علیه السلام) است، جریانی است که از واقعه کربلا تا کنون نتیجه گرفته و خواهد گرفت.

, .,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه