اخبار داغ

مهدی اسدی:

آمریکا ارزشی برای انسانیت قائل نیست

آمریکا ارزشی برای انسانیت قائل نیست
رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان اصفهان گفت: آمریکا در حال حاضر دوستان خودش که در حال خدمت هستند را به گاو شیرده تشبیه می کند و برای انسانیت ارزشی قائل نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی اسدی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: 13 آبان روز دانش آموز و روز تسخیر لانه جاسوسی است و روزی است که دانشجویان ما به آمریکا نه گفتند و در واقع انقلاب دوم در ایران شروع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان اصفهان تصریح کرد: در این روز نقشه های آمریکایی برای ما روشن شد و دانشجوها در این روز برای مردم ثابت کردند که آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند.

,

وی با اشاره به شهادت تعدادی از دانش آموزان در این روز افزود: 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است و آمریکایی ها هیچ وقت برای ما قابل اعتماد نیستند.

,

اسدی در ادامه بیان کرد: آمریکا در حال حاضر دوستان خودش که در حال خدمت هستند را به گاو شیرده تشبیه می کند و برای انسانیت ارزشی قائل نیستند.

,

مهدی اسدی اذعان کرد: تفکر آمریکا، نژاد پرستی و خود بینی است؛ داعش را برای بد نام کردن دین و مسلمانان به وجود آوردند و اکنون هم می گویند که در حال از بین بردن داعش هستند.

,

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان اصفهان خاطر نشان کرد: آمریکایی ها اعلام کردند که فقط برای نفت و ذخایر فسیلی خاورمیانه در کشورهای عربی می جنگند و آن ها ارزشی برای مردم هم قائل نیستند.

,

وی در پایان افزود: اگر ما ایرانی ها در کنار رهبر و به گوش به فرمان ایشان باشیم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه