اخبار داغ

فرمانده سپاه الغدیر یزد خبر داد

فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با اعتبار قریب سه میلیارد تومان در دهستان آسفیج یزد

فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با اعتبار قریب سه میلیارد تومان در دهستان آسفیج یزد
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از ده ها طرح قرارگاه پیشرفت و ابادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دهستان آسفیج شهرستان بهاباد بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به به نقل از یزدرسا،‌ پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در جریان بازدید از ده ها طرح قرارگاه پیشرفت و ابادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دهستان آسفیج شهرستان بهاباد اظهار کرد: اعتبار هزینه شده قرارگاه در خصوص محرومیت زدایی در دهستان اسفیج مبلغ یک میلیارد و صد میلیون تومان بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 
,
وی ضمن ابراز خرسندی از مشارکت های مردمی در این زمینه گفت: در طرح های روستاهای کمکوییه، ده جمال .آسفیج، ده عسکر و آریج خوشبختانه مشارکت مردم و دستگاهها در این پروژه ها به یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان در قالب پنجاه پروژه رسیده است.
,
 
,
افزایش راندمان و بهروری روستاها؛ اولویت قرارگاه پیشرفت و آبادانی
, افزایش راندمان و بهروری روستاها؛ اولویت قرارگاه پیشرفت و آبادانی,
 
,
دهقان جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی نیز در حاشیه این بازدید عنوان کرد: پروژه های قرارگاه پیشرفت و آبادانی در این منطقه شامل زیر ساخت های اشتغال، بهره وری آب و عمرانی روستا از جمله احداث بیش از ۱۵ کیلومتر کانال آب کشاورزی بین مزارع، بهسازی ۵۰ واحد دام روستایی،‌ احداث استخر ذخیره آب، خط انتقال برق و غیره بوده است.
,
 
,
وی با بیان اینکه این قرارگاه طرح هایی درزمینها ی فرهنگی، تعلیم وتربیت، سلامت و ایجاد اشتغال و بهبود معیشت روستاهای هدف در دست اقدام دارد اذعان کرد: بهسازی جایگاه های دام روستایی به عنوان یکی از گام های ایجاد بهره وری و افزایش راندمان روستا، تحت نظارت راهبر دام قرارگاه اجرایی شده است.
,
 
,
انتهای پیام/م*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه