اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

احداث یادمان شهدای فاقد مزار در شهر زنجان

احداث یادمان شهدای فاقد مزار در شهر زنجان
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: یادمان شهدای فاقد مزار در شهر زنجان احداث و در روستاها دارای جایگاه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی کاظمی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا، اظهار داشت: یادمان شهدای فاقد مزار در مزار بالای شهر زنجان احداث شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,
وی با بیان اینکه در روستاهای استان زنجان نیز جایگاهی برای شهدای فاقد مزار تعریف شده است، بیان داشت: همه شهدای استان زنجان تا کنون تعیین تکلیف شده اند. 
,
این مسئول با اشاره به اینکه 157 شهید جاوید الاثر در استان زنجان شناسایی شده است، بیان داشت:پیکر مطهر110 شهید جاوید الاثر هنوز به استان زنجان انتقال داده نشده است.
,
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه برخی از شهدای جاوید الاثر استان در شناسایی های انجام شده به استان انتقال داده شدند، افزود: پیکر مطهر شهید سودی اخیرا در استان تشیع و خاکسپاری شد.
,
کاظمی خاطرنشان کرد: برخی آثار شهدای استان در تفحص های انجام شده، کشف شده و به استان بازگشت داده شده است.
,
وی با بیان اینکه بسیاری از اطلاعات مربوط به شهدای جاویدالاثر از طریق خانواده های آنها جمع آوری می شود، افزود: بر اساس اطلاعات علمی نیز این اطلاعات قابل جمع بندی است.
,
این مسئول هدف از احداث یادمان شهدای جاویدالاثر استان را گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا عنوان کرد و گفت: همه شهدای استان قابل تجلیل و قدردانی هستند.
,
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه هنوز هم می توان به بازگشت آثار شهدای جاوید الاثر چشم امید داشت، افزود: در تفحص هایی که انجام می شود ممکن است نشانه ای از شهدای استان کشف شود.
,
کاظمی با بیان اینکه ممکن است شهدای جاوید الاثر استان در بین شهدای گمنام باشند، افزود: گاهی از این طریق نیز می توان نشانه های خوبی از شهدا به دست آورد.
,
وی خاطرنشان کرد:استان زنجان سه هزار شهید و ۷ هزار جانباز دارد که از این تعداد 157 شهید جاوید الاثر نیز شناسایی شده است.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه