اخبار داغ

معاون کمیته امداد لرستان:

۶ هزار طرح اشتغال روستایی در لرستان اجرا می‌شود

۶ هزار طرح اشتغال روستایی در لرستان اجرا می‌شود
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد لرستان گفت: امسال پیش بینی می‌شود 6 هزار طرح اشتغال روستایی در لرستان اجرا شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا امین‌الله کردعلیوند در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک، اظهار داشت: امسال نزدیک ۱۰۵ میلیارد تومان اعتبار تبصره۱۶، ۴۸میلیارد تومان در مشاغل روستایی و۲۰میلیارد تومان از منابع امداد و هم افزایی برای تسهیلات اشتغال مددجویان اختصاص یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی با بیان اینکه در سال جاری منابع اشتغال روستایی ۴۸ میلیارد تومان است، افزود: تاکنون ۵۷ میلیارد تومان طرح ثبت سامانه و به بانک‌ها ابلاغ شده است.

,

معاون اشتغال وخود کفایی کمیته امداد لرستان عنوان کرد: پیش بینی می‌شود در سال ۹۸ نزدیک به ۶هزار طرح اشتغال روستایی در لرستان اجرایی شود.

,

وی بیان کرد: طی سال گذشته ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار به ۵ هزار و ۵۰۰ طرح اشتغال‌به مددجویان این نهاد پرداخت شد.

,

کردعلیوند با اشاره به افزایش سقف تسهیلات اشتغال‌زایی تصریح کرد: سرانه پرداختی تسهیلات در سال گذشته ۲۰ میلیون تومان بوده که این میزان در سال جاری به ۵۰ میلیون تومان رسیده است.

,

وی با اشاره به نقش و اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ایجاد شغل و پایدارسازی مشاغل گفت: ۱۵۰۰ مددجوی لرستانی از سال ۹۸ با حمایت کمیته امداد، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را برای ایجاد شغل مناسب فرا گرفتند و پیش بینی می‌شود تا۴ هزار و۵۰۰نفر افزایش یابند.

,

معاون اشتغال وخود کفایی کمیته امداد لرستان خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ طی ۳مرحله قریب به یک  میلیارد و۲۰۰میلیون تومان فروش محصولات مددجویی از جمله فرش،گلیم و تابلوفرش داشته‌ایم و بازار خرید آنها توسط کمیته تضمینی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه