اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان:

سرمایه‌گذاران تمایلی برای سرمایه‌گذاری در ماهنشان ندارند/ بیشتر واحدهای تولیدی در ماهنشان راکد است

سرمایه‌گذاران تمایلی برای سرمایه‌گذاری در ماهنشان ندارند/ بیشتر واحدهای تولیدی در ماهنشان راکد است
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: به دلیل نبود توجیه اقتصادی، سرمایه‌گذاران تمایلی برای سرمایه‌گذاری در شهرستان ماهشنان ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت شهرکهای صنعتی استان به ویژه در شهرستانهای محروم استان اظهار کرد: شهرستانهای ضعیف در حوزه صنعت مانند ماهنشان و قیدار زیرساخت‌های لازم به منظور توسعه صنعت در این شهرستانها ایجاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: 35 هکتار در شهرک صنعتی ماهنشان و قیدار نیز 50 هتکار زیرساخت استقرار واحدهای صنعتی ایجاد شده ولی در حال حاضر اکثر واحدهای صنعتی در این شهرستانها خالی است.

,

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان بیان کرد: برخی از قراردادها در این شهرکها راکد و بلااقدام بوده و فعالیتی ندارند و سرمایه‌گذار زمین را در اختیار گرفته ولی چون توجیه اقتصادی در منطقه نداشته رها کرده است.

,

وی ابراز کرد: سرمایه‌گذار در هر منطقه به دنبال توجیه اقتصادی است و اگر توجیه اقتصادی برای سرمایه‌گذاری نباشد جذب سرمایه‌گذار اتفاق نمی‌افتد.

,

احمدی با اشاره به اینکه در این شهرستانها زیرساخت‌های لازم ایجاد شده است افزود: در قیدار یک ناحیه صنعتی بنام زرین رود را پیگیری می‌کنیم و در ماهنشان نیز ایجاد ناحیه صنعتی در حلب در دست پیگیری بوده و هر کدام از این ناحیه صنعتی 20 هکتار پیش‌بینی شده است.

,

وی ابراز کرد: ایجاد این نواحی نیاز به موافقت کمیته برنامه‌ریزی و تبصره ماده یک بوده تا بررسی شود که استقرار شهرک صنعتی در مناطق مورد نظر قابل توجیه است یا نه.

,

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان در مورد عدم استقبال سرمایه‌گذاران از شهرک صنعتی ماهنشان افزود: ماهنشان به دلیل موقعیت جغرافیایی در منطقه بن‌بست واقع شده است و میزان جمعیت این شهرستان نیز پایین است و کارخانجاتی که در این منطقه واقع شود تولید یک روز آن نیاز منطقه را تامین می‌کند.

,

وی با اشاره به اینکه شهرستان ماهنشان قطب تولید آبزیان است عنوان کرد: جذب سرمایه‌گذاران در حوزه فرآوری آبزیان در این شهرستان مهمترین گزینه می‌تواند باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه