اخبار داغ

صدمین نوزاد IVF سیستان و بلوچستان متولد شد

صدمین نوزاد IVF سیستان و بلوچستان متولد شد
رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان از تولد صدمین نوزاد حاصل از طریق روش آی وی اف در این بیمارستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خلیل سلوکی در گفت وگو با عصرهامون گفت: پس از مراجعه یک زوج زاهدانی که خانم دچار نازایی بود مراحل درمان وی در مرکز ناباوری مولود این بیمارستان آغاز شد.
 
وی افزود: در گذشته زوج های ساکن سیستان و بلوچستان که دچار نازایی بودند برای درمان به ناچار به استان های دیگر سفر کرده و هزینه و وقت زیادی را باید صرف می کردند اما از سال ۹۶ با افتتاح مرکز ناباروری مولود در بیمارستان علی ابن ابیطالب علیه السلام زاهدان این مشکل برطرف شد و در حال حاضر روزانه بین ۶۰ تا ۷۰ زوج به این مرکز مراجعه می کنند.
 
وی تاکید کرد: با اجرای روش جدید از طریق آی وی اف، بخش اعظمی از مشکل زوجین برطرف شده و به آرزوی دیرینه خود می رسند که در جدیدترین عمل صورت گرفته، یک زوج پس از ۱۲ سال ناباروری از طریق همین روش صاحب فرزند شوند.
 
متخصص زنان و زایمان و پزشک معالج این بیمار نیز به خبرنگار ما گفت: مادر تحت کنترل پزشکان، باردار و با مراقبت های کامل درون بارداری در هفته ۳۹ با عمل سزارین موفق شد فرزند خود را به دنیا آورد.
 
فرزانه افزود: این زوج فرزند خود را "علی اصغر" نامیدند که با این تولد صدمین نوزاد حاصل از روش آی وی اف در سیستان وبلوچستان دیده به جهان گشود.
 
وی تاکید کرد: خوشبختانه ‌تمامی فرزندانی که ‌تاکنون به همین روش در استان متولد شده اند از صحت و سلامت کامل برخوردار بوده و دچار هیچ مشکلی نشده اند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه