اخبار داغ

آخرین وضعیت سپاهان و تراکتورسازی قبل از بازی

آخرین وضعیت سپاهان و تراکتورسازی قبل از بازی
چند ساعت باقی است تا نقش جهان اصفهان میزبان حساس ترین بازی هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشد؛ تقابل تراکتور و سپاهان می تواند صدرنشین لیگ را مشخص کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ چند ساعت باقی است تا نقش جهان اصفهان میزبان حساس‌ترین بازی هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشد؛ تقابل تراکتور و سپاهان می تواند صدرنشین لیگ را مشخص کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , صاحب نیوز, ؛ چند ساعت باقی است تا نقش جهان اصفهان میزبان حساس‌ترین بازی هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشد؛ تقابل تراکتور و سپاهان می تواند صدرنشین لیگ را مشخص کند.,

با اعلام هیئت فوتبال اصفهان کلیه بلیت های این بازی به صورت الکترونیک به فروش خواهد رسید و در ورزشگاه بلیت فروشی نخواهد شد.

,

تا این لحظه 23 هزار بلیت از این بازی به فروش رسیده و این احتمال وجود دارد که با توجه به استقبال تماشاگران درب های طبقه دوم هم برای هواداران باز می شود.

,

در بین ستاره های حاضر در ترکیب سپاهان و تراکتور هفت بازیکن هستند که سابقه بازی برای هر دو تیم را در کارنامه خود دارند؛ در سپاهان سعید آقایی، علیرضا نقی زاده، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی و محمدرضا مهدی زاده پنج بازیکنی هستند که در گذشته پیراهن تراکتور را بر تن کرده اند.

,

همچنین احسان حاج صفی و ساسان انصاری هم دو بازیکن کنونی تراکتور محسوب می شوند که در سپاهان توپ زده اند و مقابل تیم سابق شان قرار می گیرند.

,

محرومان و مصدومان:

, محرومان و مصدومان:, محرومان و مصدومان, :,

سپاهان در این دیدار مسلمان، ایران‌پوریان، بحیرایی، کومان و نقی‌زاده را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته و همچنین محبی نیز محروم است. در تراکتور نیز دژاگه مصدوم بوده و احتمالاً در این دیدار غایب است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه