اخبار داغ

لباس های گرم هدیه خیرگمنام در فصل سرد/ توزیع 200 کاپشن بین دانش آموزان نیازمند سرعینی

لباس های گرم هدیه خیرگمنام در فصل سرد/ توزیع 200 کاپشن بین دانش آموزان نیازمند سرعینی
با فرا رسیدن روزهای سرد پاییزی یک خیر گمنام شهر ایردموسی ، اقدام به خرید 200 کاپشن نو برای دانش آموزان نیازمند شهرستان سرعین کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سبلان‌ما،حجت الاسلام پیری طلبه جهادگر شهر ایردموسی که مسئولیت پخش این لباس ها را بر عهده داشت در گفتگو با خبرنگار سبلان‌ما،اظهار داشت: 200 کاپشن نو به ارزش مالی 300 میلیون ریال خریداری و برای توزیع در اختیار ما قرار گرفت، ضمن این که تمام این وجوه توسط خیری گمنام که تاکید بر خرید تولیدات داخلی داشتند انجام گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, سبلان‌م,

وی افزود: با بارش اولین برف پاییزی در منطقه و با کمک فعالان مجازی شهرستان سرعین، کاپشن های خریداری شده بین دانش آموزان نیازمند روستاهای شهرستان سرعین که از قبل شناسایی شده بوند، توزیع شد.

,

این طلبه جهادگر گفت: شهر ایردموسی خیرین زیادی در این زمینه ها دارد که هر زمان در کارهای خیر و خدا پسند پیش قدم هستند و  همیشه ترجیح دادند اسمشان گمنام بماند و هیچ گاه حاضر به معرفی خود نشده اند.

,

پیش از این توزیع کفش، لباس و بسته تحصیلی در اول مهر بین دانش آموزان، توزیع بسته های غذایی در مناسبت ها و زمانهای مشخص از جمله کارهای خداپسندی است که خیرین اقدام به خرید آنها کرده و این طلبه جهادگر که اعتماد خیرین را نیز جلب کرده اقدام به توزیع عادلانه آنها بین نیازمندان سرعین کرده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه