اخبار داغ

بررسی عملکرد آقای گل فصل گذشته لیگ برتر ؛

مغضوب هواداران، محبوب مربی/ مهاجمی که رکورددار بازی در پرسپولیس شد

مغضوب هواداران، محبوب مربی/ مهاجمی که رکورددار بازی در پرسپولیس شد
مهاجم سرخ پوشان در حالی رکورددار حضور در بازیهای پرسپولیس است که هواداران این تیم رابطه خوبی با او ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  تیم فوتبال پرسپولیس دهمین بازی‌اش در لیگ برتر را هم پشت سر گذاشت و در دهمین بازی به ششمین پیروزی فصل رسید تا با ۱۹ امتیاز در کورس بالانشینان و مدعیان قهرمانی قرار داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرخ پوشان در این فصل به جز یک بازی که مقابل شاهین بوشهر به پیروزی پر گلی رسیدند، سایر پیروزی‌های شان اقتصادی و با حداقل گل بوده است. عملکرد بازیکنان خط حمله آنها هم چندان چشمگیر نبوده و به جز علی علیپور دیگر مهاجمان این تیم موفق به گلزنی نشده‌اند. علیپور نیز تنها در یک دیدار مقابل شاهین بوشهر گلزنی کرد و در سایر دیدارهای این تیم حتی از روی نقطه پنالتی پایش به گل باز نشد.

,

آقای گل سابق فوتبال ایران که در سه فصل گذشته عملکرد خوبی در خط حمله این تیم داشته، فصل خوبی را به لحاظ گلزنی تجربه نمی‌کند و از ابتدای فصل نیز هواداران این تیم ارتباط خوبی با وی نداشتند و بارها با سر دادن شعارهایی خواهان جدایی اش از پرسپولیس شده‌اند.

,

در حالی که هواداران رابطه خوبی با علیپور ندارند، کالدرون اعتقاد زیادی به او دارد تا جایی که وی دارای بیشترین دقایق بازی در ترکیب تیمش است.

,

به گزارش مهر، علیپور تنها بازیکن پرسپولیس است که در هر ۱۰ بازی پرسپولیس حضور داشته و هرگز تعویض نشده. وی نخستین و تنها بازیکن پرسپولیس و اولین بازیکن لیگ است که دقایق حضورش در بازی ۹۰۰ دقیقه شد تا از این نظر رکورد منحصر به فردی در بین بازیکنان تیمش داشته باشد.

,

به جز علیپور، احمد نوراللهی، مهدی ترابی و وحید امیری هم در همه دیدارهای تیم شان حضور داشتند، اما دقایقی را به دلیل تعویض از دست داده‌اند.

,

مهدی ترابی با ۸۸۱، وحید امیری با ۷۹۱ و احمد نوراللهی با ۷۸۳ دقیقه حضور در ترکیب پرسپولیس دیگر بازیکنان پرسپولیس هستند که دقایق حضورشان بیشتر از دیگران است.

,

همچنین حسین ماهینی بازیکن باتجربه سرخ پوشان با تنها حضور در ۲ بازی به مدت ۱۲ دقیقه، کمترین حضور در میدان را در بین بازیکنان این تیم دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه