اخبار داغ

انتقاد امام جمعه کوهدشت از انتصاب‌ها/ برخی پول می‌دهند پست می‌گیرند

انتقاد امام جمعه کوهدشت از انتصاب‌ها/ برخی پول می‌دهند پست می‌گیرند
امام جمعه کوهدشت ضمن انتقاد از برخی انتصاب‌ها در لرستان گفت: متاسفانه برخی پول می‌دهند پست می‌گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در مراسم سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) که در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) کوهدشت برگزار شد اظهار داشت: بزرگترین معجزه الهی پس از قرآن، وجود منور و مقدس حضرت ولی عصر(عج) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک، ,

وی افزود: ائمه اطهار(ع) هرکدام بنا به شرایط و زمان خود امر امامت را به نحو احسن انجام داده‌اند و به همین دلیل بوده که رهبر معظم انقلاب دوران امامت را به یک انسان ۲۵۰ ساله تشبیه کرده است.

,


امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه سیره و روش اهل بیت(ع) برای ما حجت است عنوان کرد: برخی ابعاد زندگی امام حسین(ع) هنوز بیان نشده است.

,
,

وی با اشاره به اینکه هر روز کار اهل بیت(ع) به مثابه یک سال کار جمعی است، گفت: سرمایه اصلی در جامعه فرزندان ما هستند،معیار ها چرا در حال تغییر است،برخی می‌خواهند اعتقاد را درست کنند در حالی که سیاست و اعتقاد مردم رو خراب می‌کنند.

,

طهماسبی از تعلل در ساخت پل رودخانه مرکزی کوهدشت انتقاد کرد و تصریح کرد: مطالبه گری‌ها باید قانونی و هوشمند باشد، در استان چه می‌گذرد؟! متاسفانه شنیده می‌شود در لرستان برخی در حساس‌ترین جاها پول می‌دهند و پست می‌گیرند.

,


امام جمعه کوهدشت با اشاره به مسائل منطقه، تصریح کرد: برخی اسلام آمریکایی را در مقابل اسلام واقعی و حقیقی قرار می‌دهند،رهبر معظم معظم در مورد اوضاع عراق فرمود، اگر مطالبه دارید باید در سایه امنیت باشد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه