اخبار داغ

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان:

هیمنه پوشالی آمریکا و استکبار در جهان رو به افول است/ رخنه در وحدت بین مردم و مسئولان نقشه جدید دشمن است

هیمنه پوشالی آمریکا و استکبار در جهان رو به افول است/ رخنه در وحدت بین مردم و مسئولان نقشه جدید دشمن است
فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان گفت: دشمنان اسلام امروز نفس های آخر خود را می زنند و هیمنه پوشالی آمریکا در جهان به افول رفته است و بر همین اساس با دست و پا زدن در منطقه به دنبال کسب قدرت مجدد هستند که باید گفت این نیز به شکستشان منجر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار محمد علی حق بین عصر امروز در یادواره شهدای دریاپشته با بیان اینکه شهدا قهرمانان این مرز و بوم بوده و متعلق به تمام کشور هستند گفت: خاطرات شهیدان را زنده نگه داریم و به نسل های آینده انقلاب منتقل کنیم.

وی تصریح کرد: شهدا با رشادت های خود در دوران دفاع مقدس الگویی تمام عیار برای زندگی ما هسند.

فرمانده فاتح نبل الزهرا در ادامه بیان کرد: دشمنان اسلام امروز نفس های آخر خود را می زنند و هیمنه پوشالی آمریکا در جهان به افول رفته است و بر همین اساس با دست و پا زدن در منطقه به دنبال کسب قدرت مجدد هستند که باید گفت این نیز به شکستشان منجر می شود.

وی گفت: امروز دشمنان ما قسم خوردند ناقوس جنگ را بر علیه این ملت به صدا در آوردند و قسم خورده اند به هر قیمتی دین و ملت را بشکنند و سایه جنگ را بر سر ما نگهدارند که در این امر ناتوان هستند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان تصریح کرد: خداوند اراده فرموده است تا دشمنان ناکام شوند و در این راه قطعاٌ خون شهدا و ایثار رزمندگان بهای خوبی برای فتح و پیروزی است.

وی با اشاره به اینکه شهدا امنیت را برای مردم به ارمغان آوردند و دشمن هرگز دست از سر ما بر نخواهد داشت تصریح کرد: دشمن دنبال تفرقه افکنی بین مردم و مسئولین است و باید وحدت را در جامعه حفظ کنیم.

وی خاطر نشان کرد: موقع انتخابات نباید با گرو کشی و حرف های نسنجیده کام را بر دیگران تلخ کنیم و کاندیدها نباید با خلاف و رای خریدن پیروز شوند.

حق بین با بیان اینکه در عرصه اقتصادی اشکالات زیادی داریم و باید صادقانه با مردم حرف بزنیم اظهار کرد: یک سوم بودجه رسمی کشور را به جیب دشمنان می ریزیم و بعد میگوییم چرا فرزند ما سر کار نمی رود.

وی در پایان تاکید کرد: همه باید پشت سر ولایت باشیم و راه شهدا را ادامه دهیم تا در عرصه های فرهنگی و انقلاب اسلامی به قله های اوح برسیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه