اخبار داغ

استقبال از مسافران با نخاله های ساختمانی در ورودی‌های دهدشت+تصاویر

استقبال از مسافران با نخاله های ساختمانی در ورودی‌های دهدشت+تصاویر
ورودی شهرها فرهنگ ها و سنت های آن منطقه را نشان می دهد . همان طور که در ورودی اکثر شهرها بناها،دیوارنگاره ها و یا فضاهای سبز هر ببیننده را به خود جذب می کند. در حقیقت ورودی های شهرها بیانگر رفتار مدیریتی شهرداران و مسئولان حوزه راه و شهرسازی است، حال در ورودی شهر دهدشت نخاله های ساختمانی ریخته شده که تپه ماهورهایی از آنان نیز گاهاً مشاهده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کهگیلویه؛ با فرا رسیدن فصل پاییز در شهرستان های گرمسیری کهگیلویه وبویراحمد، بارش باران ها در این ایام در حال پوشاندن لباس سبز بر تن خشک و بی جان زمین است و روز به روز این تغییر در حال رخ دادن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کهگیلویه,

در این بین ورودی شهرها یکی از مهمترین مباحثی است که شهرداری ها و راه و شهرسازی می بایست به آن توجه ویژه ای داشته باشند که متاسفانه به دلیل ضعف نظارت ها زباله و نخاله های ساختمانی در وردی شهر ها چشم انداز نامناسبی را از مرکز شهرستان به مسافران نشان می دهد.

,

ورودی شهرها فرهنگ ها و سنت های آن منطقه را نشان می دهد . همان طور که در ورودی اکثر شهرها بناها،دیوارنگاره ها و یا فضاهای سبز هر ببیننده را به خود جذب می کند. در حقیقت ورودی های شهرها بیانگر رفتار مدیریتی شهرداران و مسئولان حوزه راه و شهرسازی است، حال  در ورودی شهر دهدشت نخاله های ساختمانی ریخته شده که تپه ماهورهایی از آنان نیز گاهاً مشاهده می شود.

,

ورودی شهردهدشت از سمت سوق، طولیان، بهبهان چنان غرق در زباله و نخاله های ساختمانی است که علی رغم تلاش شهرداری دهدشت هنوز نیز چهره ورودی شهر را زشت کرده است.

,

لایه روبی جدوال ورودی این شهر متاسفانه در لبه های کناری این جدوال رها شده اند که همین مسئله نیز باعث زشتی ورودی شهر دهدشت از سمت سوق شده است.

,

این موضوع بارها یا از طریق شفاهی و تلفنی و یا در قالب رسانه و با انتشار خبر به گوش مسئولین رسیده است ولی تا کنون فعالیت چندانی در این زمینه صورت نگرفته است.

,

 

,

تصاویر تکمیلی:

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه