اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

همه مزارهای شهدای استان زنجان تا دو سال آینده ساماندهی می شود

همه مزارهای شهدای استان زنجان تا دو سال آینده ساماندهی می شود
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: تا دو سال آینده ساماندهی همه مزارهای شهدا به پایان می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی کاظمی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر ساماندهی 100 درصدی مزار شهدا در شهرها به اتمام رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه در حوزه های روستایی 12 درصد از کل ساماندهی مزار شهدا باقی مانده است،افزود:ساماندهی این مزارها از اولویت های بنیاد شهید است.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیشترین مزارهای باقی مانده برای ساماندهی در روستاهایی است که دارای یک شهید هستند.

,

وی با بیان اینکه در شهرستان خدابنده اقدام مطلوبی در زمینه ساماندهی مزار شهدا انجام شده است، افزود: ساماندهی در این شهرستان با اهتمام دستگاه های اجرایی و مردم انجام شده است.

,

این مسئول با اشاره به اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فعالیت های مطلوبی در حوزه ساماندهی مزار شهدا داشته است، بیان داشت: تا پایان سال آینده مزارهای باقی مانده در شهرستان خدابنده ساماندهی می شود.

,

‏ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه تا دو سال آینده ساماندهی همه مزارهای شهدا به پایان می رسد،خاطرنشان کرد: از شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاران برای اهتمام در زمینه اتمام ساماندهی مزار شهدا تقدیر می کنیم.

,

 کاظمی ادامه داد: کار ساماندهی یادمان شهدای گمنام نیز از طریق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش ‌های دفاع مقدس استان زنجان انجام می شود.

,

وی با بیان اینکه 450 گلزار شهید در استان زنجان وجود دارد،افزود: در صورت تامین اعتبار لازم این ساماندهی زودتر به پایان می رسد.

,

این مسئول تعداد شهدای استان زنجان را 3 هزار نفر عنوان کرد و گفت:استان زنجان دارای 40 زن شهید است که به عنوان شهدای بمباران نامیده می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه