اخبار داغ

رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان بروجن:

توزیع آرد نامرغوب، پخت نان نامرغوب تر/تنها نیمی از کیفیت نان در اختیار نانوایان است

توزیع آرد نامرغوب، پخت نان نامرغوب تر/تنها نیمی از کیفیت نان در اختیار نانوایان است
رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان بروجن گفت: توزیع آرد نامرغوب با ارقام مختلف در بین واحدهای نانوایی، یکی از دلایل مهم پخت و توزیع نان نامرغوب در بین مردم می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از جهانبین نیوز؛ ابراهیم حقیقت رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: 270 واحد نانوایی دولتی و آزادپز در سطح شهرستان بروجن روزانه بیش از 175 هزار قرص نان را پخت و در بین مردم توزیع می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

 

,

وی با بیان اینکه 2 کارخانه آرد خوشه زرین و زاگرس آرد مصرفی واحدهای نانوایی را به صورت روزانه تأمین می کنند، افزود: این دو واحد تولیدی 15 هزار و 968 کیسه آرد را ماهیانه در اختیار اتحادیه نانوایان شهرستان بروجن قرار می دهد.

,

 

,

ابراهیم حقیقت توزیع آرد نامرغوب با ارقام مختلف در بین واحدهای نانوایی را، یکی از دلایل مهم پخت و توزیع نان نامرغوب عنوان و اظهار داشت: آرد برداشت شده از مزارع کشاورزی نیازمند 3 تا 12 ماه خواب در سیلو می باشد.

,

 

,

رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان بروجن گفت: تبدیل گندم به آرد پس از برداشت از مزرعه و جداسازی سبوس و نول (آرد گز) از آن، کیفیت آرد توزیعی را کاهش و منجر به پخت نان نامرغوب می شود.

,

 

,

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون نسبت به برخورد و قطع سهمیه آرد 14 واحد نانوایی به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی اقدام شده است، اضافه کرد: استفاده از دستکاه های صنعتی مستهلک و بکار بردن مواد و افزودنی های غیرمجاز دیگر دلیل پخت نان نان نامرغوب در شهرستان بروجن می باشد.

,

 

,

ابراهیم حقیقت گفت: 83 واحد آزادپز فاقد مجوز قانونی در سطح شهرستان بروجن وجود دارد که لازم است اداره صنعت، معدن و تجارت، اماکن و بهداشت و درمان نسبت به برخورد و تعیین تکلیف این واحدها اقدام نمایند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه