اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان زنجان خبر داد:

برخورد وانت نیسان با کامیون در زنجان/ راننده وانت نیسان در آتش سوخت

برخورد وانت نیسان با کامیون در زنجان/ راننده وانت نیسان در آتش سوخت
رئیس پلیس راه استان زنجان در موقع وقوع حادثه رانندگی در استان زنجان گفت: در این حادثه دو دستگاه وانت نیسان با کامیون برخورد کرده و راننده وانت نیسان در اثر وقوع آتش سوزی جان خود را از دست داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: ماموران پلیس راه از برخورد وانت نیسان و کامیون در محور زنجان- میانه مطلع و فورا به محل حادثه اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

رئیس پلیس راه استان زنجان با اعلام اینکه در این حادثه وانت نیسان در آتش سوخته بود گفت: متاسفانه در این تصادف راننده دچار آتش سوزی شده و جان باخت و راننده کامیون مصدوم و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شد.

,

مظفری با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است از رانندگان خواست با احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز  چنین حوادث تلخی  پیشگیری کنند بیان کرد: بیشتر تصادفات رانندگی در استان زنجان متاسفانه به علت عدم توجه راننده به جلو و خواب آلودگی اتفاق می‌افتد.

,

وی همچنین به رانندگان توصیه کرد با توجه به اینکه در فصل بارش قرار داریم در هوای بارانی با سرعت مطمئنه تردد داشته باشند بیان کرد: برخی از رانندگان متاسفانه به توصیه‌های رانندگان توجه نمی‌کنند و متاسفانه شاهد حوادث تلخی می‌شویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه