اخبار داغ

فرماندار شهرستان درگزین خبر داد؛

تزریق نیرو به حوزه بهداشت و درمان شهرستان درگزین

تزریق نیرو به حوزه بهداشت و درمان شهرستان درگزین
فرماندار شهرستان درگزین گفت: پیگیر استقرار هر چه سریعتر شبکه بهداشت و درمان و تزریق نیرو در شهرستان درگزین هستیم و این امر بزودی محقق خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ علی اصغر ناظری پور پیش از ظهر امروز در بازدید از درمان بستر شهر قروه درگزین عنوان کرد: مساله بهداشت و درمان مردم شهرستان درگزین از اولویت های مهم فرمانداری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی عنوان کرد: با تلاشها و پشتکار پزشکان و کارکنان مرکز بهداشت و درمان شهرستان درگزین رضایتمندی شهروندان از این مرکز بالا رفته است .

,

ناظری پور اظهار کرد: قسمتی از آسفالت ریزی مسیر جهت رفاه مراجعین انجام شده و قسمتی از آن نیز به زودی انجام می شود و پیگیر تامین روشنایی محوطه آن هستیم

,

وی با تاکید بر افزایش نیروی انسانی مورد نیاز بخش درمان و بهداشت شهرستان درگزین اظهار کرد: در روزهای آتی ۸ نفر نیرو در حوزه بهداشت و درمان به شهرستان درگزین اضافه خواهد شد.

,

فرماندار درگزین در رابطه با توسعه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان درگزین گفت: پیگیری های لازم جهت گرفتن آمبولانس برای بهداشت و درمان صورت گرفته که یک دستگاه آمبولانس تحویل شده و دو دستگاه نیز به زودی به ناوگان اورژانس شهرستان اضافه خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه