اخبار داغ

بادکنک های بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان به پرواز درآمد

بادکنک های بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان به پرواز درآمد
افتتاحیه بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان هم زمان با آغاز ولایت حضرت مهدی عج با حضور مسئولان استانی و هنرمندان در همدان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ عصر امروز با حضور مسئولین استانی و هنرمندان در پیاده راه بوعلی شهر همدان، افتتاحیه بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در ابتدای این جشنواره مجری برنامه با اجرای نمایش و شعر خوانی لحظات مفرحی را برای کودکان و نوجوانان فراهم کرد.

,

در ادامه احمدرضا احسانی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان همدان  با عرض تبریک آغاز ولایت امام مهدی عجل اظهار داشت: در این جشنواره ۳۰۳ اثر از سراسر ایران و کشورهای خارجی کاندیدا بودند که ۵۳ اثر منتخب داشتیم.

,

, ,

احسانی خاطر نشان کرد: در این جشنواره ۴۰۰ نفر مهمان داریم که ۵۰ نفر از مهمانان خارجی هستند.

,

وی با بیان اینکه مدرسینی از کشورهای خارجی در این جشنواره حضور دارند گفت: در این جشنواره علاوه بر کلاس های آموزشی و ورک شاپ ، ۲۰ اجرا در مناطق محروم و حاشیه شهر و بازدید از کودکان بدسرپرست را در دستور کار داریم.

,

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد با بیان اینکه بیش از ۵۰ اجرای نمایش در طول یک هفته در استان همدان خواهیم داشت گفت: جوایز خوبی را تدارک دیدیم و برنامه های شاد و مفرحی برنامه ریزی شده است.

,

در ادامه حمید رضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سال های قبل موفق شدیم جشنواره فیلم کودک و نوجوان را در همدان داشته باشیم گفت: اما در یکی دو سال اخیر به استان دیگر واگذار شد و ما باید همدان را شهر فرهنگی و گردشگری معرفی کنیم.

,

سپس  امیر خجسته، دیگر نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در آینده نزدیک جشنواره فیلم و کودک در همدان برگزار می‌شود گفت: توجه شما نسبت به کودکان قابل ارزش است و از همه دست اندرکاران این جشنواره تقدیر و تشکر می‌کنم.

,

, ,

وی افزود: ۹ کشور و ۵۰ میهمان در این جشنواره حضور دارند و جشنواره یک هفته در همدان برگزار می‌شود.

,

در ادامه مجید قناد، دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با ابراز خوشحالی از اینکه این جشنواره در همدان اجرا و برگزار می‌شود گفت: به خاطر تلاش شبانه روزی دست اندرکاران تشکر می‌کنم و خانواده ها بچه ها را برای دیدن این تئاتر ها تشویق کنند و آنها را برای دیدن تئاتر به سالن ها ببرند.

,

در این مراسم همچنین گروه سرود نور المهدی به اجرای قطعات حماسی پرداخت و لحظاتی را سرشار از عطر حماسه و ایثار و ایستادگی کردند.

,

 

,

, ,

در پایان این مراسم از کودکان و فرزندان شهدای مدافع حرم با اهدای جوایزی تقدیر شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه