اخبار داغ

در خطبه‌های تجمیعی نماز جمعه مازندران مطرح شد

همه باید مطیع و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم/ مبارزه قاطع با مفاسد اقتصادی امید را در مردم افزایش می‌دهد

همه باید مطیع و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم/ مبارزه قاطع با مفاسد اقتصادی امید را در مردم افزایش می‌دهد
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: همه باید مطیع و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم که هم نائب امام زمان (عج) است و هم تجربه گران سنگی در زعامت امت اسلامی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان ساری، اظهار کرد: گام دوم انقلاب می‌تواند مهمترین سند برای رسیدن مازندران به توسعه باشد و در این راه و برای رسیدن مازندران به استانی رشد یافته و پیشرفته با مسئولان استانی می‌توان همفکری کرد.

وی افزود: آسیب‌ها و ضعف‌ها در بخش‌های مختلف وجود دارد که با کمک مسئولان باید آن را به حداقل رساند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه مردم مازندران مطیع ولایت امر و بیزار از دشمنان هستند، گفت: برجستگی‌ها مردم مازندران در عرصه‌های مختلف با همکاری و مشورت نخبگان علمی و دینی بیان شود.

این مسئول ادامه داد: لازم است جریان انقلابی و جوانان مومن را همراهی و تقویت کنیم.

محمدی لائینی گفت: همه باید مطیع و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم که هم نائب امام زمان (عج) است و هم تجربه گران سنگی در زعامت امت اسلامی دارد.

وی افزود: تجربه نشان داده است هرگاه به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کردیم از گذرگاه‌های سخت تاریخی به سلامت عبور کردیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با قدردانی از مردم، مسئولان استان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و اصحاب رسانه‌ها از صدا و سیمای مازندران نیز بخاطر پوشش زنده و مستقیم مراسم معارفه و نماز جمعه قدردانی کرد.


*مبارزه قاطع با مفاسد اقتصادی رونق تولید و امید را در مردم افزایش می‌دهد

امام جمعه رامسر نیز گفت: دستور مبارزه قاطع با فساد، تاکید بر اقتصاد مقاومتی و تحرک پذیری مسئولین سبب رونق اقتصادی و امید بخشی به مردم خواهد شد.

حجت الاسلام حسین تقی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه مردم به حجم بالای زباله در جنگل ها و شهر معترض هستند اظهار کرد: شهروندان در تولید زباله به شهردار کمک کنند و زباله خشک و تر را از هم جدا کنند تا حجم زباله کم شود ومردم نسبت به دفن زباله در باغ خود اقدام کنند که تقوای اجتماعی است.

وی در پاسخ به سوال برخی افراد مبنی بر اینکه فتنه ۹۸ لبنان و عراق چگونه قابل ارزیابی است افزود: رامسری های ولایتمدار در سال ۸۸ به کاندایدهای چهارگانه رای دادند و با رای دادن به آن چهره ها وقتی دیدند فضا غبار آلود شده به میدان نیامدند که به عزم و بصیرت مردم این شهر باریکلاآفرین میگویم.

امام جمعه رامسر تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند خرمشهرها در پی است و آمریکایی ها قصد فریب دارند و ممکن است برای سال ۹۷ جنجال کنند و برای سال ۹۸ نقشه بکشند.

این مسئول افزود: برخی ها هشدار رهبری را در دو میدان بررسی کردند و هشدار میدان رهبری در دو میدان جغرافیایی قابل تحلیل است.

تقی پور تاکید کرد: رهبری فرمودند این خبر است تحلیل نیست و این نظام شناختن دوست از دشمن و خودی از غیر خودی است.

وی  تصریح کرد: اسم رمز آمریکایی برای فتنه ۹۸ در ایران گزارش فساد سیستماتیک، صحنه را خالی کردن، استیضاح های نابجای رییس دولت و ناکار آمد نشان دادن مسئولین بود.

امام جمعه رامسر افزود: نصرت الهی و توسل به مسئولین توسط معصومین و ملت قهرمان، روشن بینی بصیرت و صبر و حوصله ملت غیور ایران در برابر گرانی مشت محکمی بر دهان دشمنان زد.

تقی پور گفت: شعار مردم این بود ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند و نیازمند اطاعت از ولایت فقیه هستیم و ارتش قهرمان سپاه شجاع نیروی انتظامی و قوای مسلح و درایت و تیزبینی رهبر معظم انقلاب سبب اقتدار ایران اسلامی است.

وی افزود: در هشت محور رهبری کشور را هدایت کرد تا اسم رمز آمریکا تذکر به کسانی بود که می گفتند دزد، گفت شما مسئولید و نمی‌دانم چرا پیگیر فسادی هستید که سابق خود در آن مسئول بودید!

این مسئول تصریح کرد: دستور مبارزه قاطع با فساد، تاکید بر اقتصاد مقاومتی و تحرک پذیری مسئولین سبب رونق اقتصادی و امید بخشی به مردم خواهد شد.

امام جمعه رامسر با اشاره به اینکه در شهرستان رامسر همت به فرماندار و مسئولین کارها  و امورات بخوبی پیش می‌رود تصریح کرد: کسانی که برای رفع موانع تولید به بن بست میخورند به حقیر مراجعه کند و با پیگیری و تذکر پس از چندین بار در تریبون نماز جمعه اعلام می‌کنم کدام مسئول کوتاهی می‌کند.

تقی پور گفت: تغییر رئیس قوه قضائیه و برخورد قاطع با فساد بدون در نظر گرفتن مسائل جناحی سبب امید بخشی به مردم و پاک سازی فضای جامعه از فساد شد.

وی افزود: تلاش صادقانه رئیس دستگاه قضا و آغاز فساد زدایی در دستگاه قضا مردم را امیدوار کرده است.

این مسئول تصریح کرد: فشار حداکثری روی ایران اثر ندارد و زمانی که حضور ایران در حوزه مقاومت به اوج رسیده دشمنان دست به آشوب در کشورهای عضو مقاومت زدند تا بازوی مقاومت را تضعیف کنند.

امام جمعه رامسر با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخابات مجلس شرکت می‌کنیم و در ۲ اسفند ۹۸ مشت محکم به دهان دشمنان و میخ طویله را بر آمریکا خواهیم کوبید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, *مبارزه قاطع با مفاسد اقتصادی رونق تولید و امید را در مردم افزایش می‌دهد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

*سوءمدیریت، عامل طرح تشکیل استان مازندران غربی است

, *سوءمدیریت، عامل طرح تشکیل استان مازندران غربی است,

امام‌ جمعه بابل نیز گفت: سوءمدیریت در استان، عامل طرح تشکیل استان مازندران غربی است

حجت‌الاسلام مجتبی روحانی در خطبه های نماز جمعه بابل اظهار کرد: علل یا بهانه گریز از مازندران، مساله نگران‌کننده‌ای است.

,
,
,

وی با اشاره به اینکه مازندران مانند خانواده‌ای است که پسر و دختر می‌خواهند از آن جدا شوند، افزود: سوءمدیریت و عدم تامین مصالح همه، باعث تمایل برخی مناطق به جدایی است.

,

این مسئول با اعلام اینکه برخی ائمه جمعه غرب ئاستان از بی‌اعتنایی مسئولان نسبت به این مناطق گله‌مند هستند، ادامه داد: هرکس زور بیشتری داشت بیش‌ترین بهره را می‌برد اما برخی شهرستان‌ها مثل بابل به عنوان بزرگ‌ترین شهرستان مازندران در محرومیت هستند.

,

امام‌ جمعه بابل کسی به ما جواب دهد چرا فاضلاب بابل نسبت به شهرهایی که دیرتر از ما شروع کردند، دوبرابر عقب است؟، امکانات ورزشی، راه و آب بابل در بدترین وضعیت قرار دارد.
برخی افراد در مدیریت استان فقط جلوی بینی‌شان را می‌بینند.

,
,

این مسئول تصریح کرد: طرح‌های جدایی را اهانت به استان می‌دانم، اما طراحان آن می‌گویند به غرب استان اعتنا نمی‌شود.

,

روحانی گفت: مدیریت فراگیر باید از گلوگاه تا رامسر را به یک چشم ببیند، نباید برخی‌ها با زورگویی امکانات را به سمت خود بکشند.

انتهای پیام/
 

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه