اخبار داغ

امام جمعه ایلام:

جامعه اسلامی نیازمند وحدت است/ نمایان شدن چهره واقعی آمریکا با مقاومت ملت ایران

جامعه اسلامی نیازمند وحدت است/ نمایان شدن چهره واقعی آمریکا با مقاومت ملت ایران
امام جمعه ایلام گفت: نیاز ضروری جهان اسلام به وحدت است، متاسفانه تفرقه ای که در جهان اسلام وجود دارد بالاترین ضربه را بر مسلمان وارد کرده و موجب شده مسلمان کُشی به رسم متداولی در بین مسلمانان تبدیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، حجت الاسلام والمسلمین "اله نور کریمی تبار"،  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: نیاز ضروری جهان اسلام به وحدت است، متاسفانه تفرقه ای که در جهان اسلام وجود دارد بالاترین ضربه را بر مسلمان وارد کرده و موجب شده مسلمان کُشی به رسم متداولی در بین مسلمانان تبدیل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

 

,

وی اظهار کرد: خوشبختانه کاهش گام چهارم تعهدات برجامی توسط ایران برداشته شده است، به تعبیر رهبر انقلاب دشمن ما گرگ صفت است، اما ضعیف تر و وحشی تر از گذشته، زیرا در آستانه زوال قرار گرفته و انقلاب اسلامی شیطان بزرگ را در جهان و منطقه به چالش کشیده است.

,

 

,

کریمی تبار افزود: رژیمی که صددرصد از نظر اقتصادی، اجتماعی و... وابسته به آمریکا بود ملت ایران آن را ساقط کرد، با مقاومت ملت ایران چهره واقعی آمریکا در جهان نمایان‌تر شده است.

,

 

,

امام جمعه ایلام گفت: حضور آمریکا با چراغ خاموش در عراق ثمره وجود انقلاب اسلامی در منطقه و این کشور است، مذاکره ایران با آمریکا فایده ای برای ما ندارد، اما برای آمریکا فواید بسیاری دارد و می‌خواهند بگویند جمهوری اسلامی در برابر ما تسلیم شده و برای برداشتن تحریم‌ها دست به دامن ما شده است.

,

 

,

وی تصریح کرد: مکرون رئیس جمهور فرانسه ضد جمهوری اسلامی است به‌طوری که هم اکنون پناهگاه منافقین و دشمنان ایران شده است و از آنان حمایت خواهد کرد.

,

 

,

کریمی تبار یادآور شد: مذاکره دشمن با ایران در بحث تکنولوژی هسته‌ای و ... نیست بلکه آنان می‌خواهند دست از انقلاب و اسلاممان برداریم و صدها هزار شهیدی که در این مسیر تقدیم نظام شده دست بر روی خون آنان بکشیم، که ملت ایران حاضر به این کار نیستند.

,

 

,

امام جمعه ایلام در پایان گفت پیروی از دستورات نائب امام زمان(عج) حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر رونق تولیدات داخلی و حل مشکلات اقتصادی را در راس برنامه‌های خود قرار دهیم، انتظار می‌رود به‌جای نگاه به دست دشمن برای بکارگیری استعدادهای درخشان در کشور تلاش شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه