اخبار داغ

در نماز جمعه خراسان شمالی مطرح شد؛

گام ایران در کاهش تعهدات برجام بزرگتر برداشته شود/ قوای سه گانه برای حذف وحدت از یکدیگر حمایت کنند

گام ایران در کاهش تعهدات برجام بزرگتر برداشته شود/ قوای سه گانه برای حذف وحدت از یکدیگر حمایت کنند
ائمه جمعه خراسان شمالی مهمترین محور سخنان خویش در خطبه های این هفته نماز جمعه را آغاز هفته وحدت قرار دادند و بر حفظ وحدت بین مسلمانان تاکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد مطرح کردن مذاکره دوباره از سوی دشمنان را عوام فریبی دانست و گفت: دشمن با اصل نظام و انقلاب مشکل دارد بنابراین فشار و تحریم‌های زیادی را بر کشور تحمیل کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

حجت الاسلام یعقوبی اظهارکرد: مدارا با دشمنان انقلاب کافی است زیرا آنان به عهد و پیمان خود پایبند نیستند.

,

وی با اشاره به آغاز گام چهارم در کاهش تعهدات برجام از سوی ایران افزود: در جریان برجام، ایران به عهد خود وفا کرد اما آنان بدعهدی کردند بنابراین باید گام‌های بزرگتری در ادامه کاهش تعهدات برداشت.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود به فرا رسیدن هفته وحدت اشاره کرد و گفت: نامگذاری هفته وحدت از سوی امام راحل در راستای وحدت و هم‌افزایی و هم‌گرایی دنیای اسلام بوده و وحدت یک تاکتیک نیست بلکه یک راهبرد است.

, .,

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: امروز استکبار به قدرت وحدت بین مسلمانان پی برده بنابراین در کشورهای مسلمان به دنبال تفرقه افکنی در میان شیعیان و یا شیعه و سنی است .

,

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به وقایع مصادف با ولادت پیامبر اسلام (ص) گفت: خاموش شدن آتش آتشکده ها و یا در هم ریختن کاخ، نشان از این است که دین اسلام با استکبار سازگاری ندارد.

, .,

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی درباره سبک زندگی اسلامی در خانواده‌ها خاطرنشان کرد: قرآن باید در متن زندگی افراد و فرزندان قرار گیرد و باید آموزش خواندن، ترجمه و تفسیر آن در بخش‌های مختلف زندگی همچون رعایت حلال و حرام در نظر گرفته شود.

, .,


الگوی کشت برای کاهش خسارت کشاورزان رعایت شود

,
, الگوی کشت برای کاهش خسارت کشاورزان رعایت شود, الگوی کشت برای کاهش خسارت کشاورزان رعایت شود,

امام جمعه خبوشان با اشاره به مشکلات پیش آمده برای کشاورزان زعفران کار فاروجی گفت: برای جلوگیری از چنین خساراتی کشاورزان الگوی کشت را رعایت نموده، هیجانی تصمیم نگیرید و از کارشناسان جهاد کشاورزی برای کشت مطلوب کمک بگیرند.

,

به گزارش عصر اترک از فاروج، حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده،امام جمعه بخش خبوشان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک میلاد پیامبر اسلام(ص) اظهارکرد: ابتکار رهبر کبیر انقلاب در نام گذاری این هفته به نام هفته وحدت برای اسن است که برادران مسلمان ما اعم از شیعه و سنی اصول و محورهای مشترک وحدت بخش را دستمایه خود قرار داده و برادری، برابری و مودت را بیشتر کنند.

,

وی افزود: تحمل عقیده مخالف در زیست جمعی و مواجهه کریمانه و برادرانه با یکدیگر، بصیرت و زمان شناسی، شناخت عمیق از ترفندهای دشمن، ارتباط و تعامل بین عالمان و دانشمندان جهان اسلام اعم از شیعه و سنی موجبات ناکامی دشمنان را فراهم خواهد آورد.

,

حجت الاسلام حسن زاده ادامه داد: مطرح کردن محور عبری، عربی و غربی آمریکا به جهت عصبانیت و سرخوردگی از پیروزی های جبهه مقاومت در کشورهای لبنان و عراق که مطالبات مشروع و معقول دارند، است.

,

وی با بیان اینکه دشمن ایجاد زمینه های تفرقه افکنی و ناامن ساختن این کشورها را در راس برنامه‌های خود قرار داده است، تاکید کرد: جوانان ضمن حفظ آرامش و توجه به منویات مرجعیت تشییع زمینه را برای ناکامی دشمنان اسلام فراهم آورند.

,

امام جمعه خبوشان خاطرنشان کرد: امروز آمریکا در اوج ذلت و خاری است و ملت بزرگ ما هر روز مقاوم تر از گذشته پای آرمان های امام و شهدا ایستاده است و در یک کلام باید گفت که ناقوس افول شیطان بزرگ در جهان به صدا در آمده است.

,

 

,

حجت‌الاسلام حسن زاده در بحث چالش های کشاورزی که در شهرستان فاروج و بخش خبوشان در باب کشت زعفران به وجود آمده است نیز گفت: امروز خراسان شمالی مقام سوم کشت زعفران را در کشور دارد و شهرستان فاروج به عنوان قطب زعفران استان خراسان شمالی است.

,

وی افزود: کشت زعفران باعث ایجاد اشتغال و درآمدزایی در این شهرستان شده و هم اکنون همه باید دست به دست هم دهیم تا از این معضل عبور کنیم.

,

امام جمعه خبوشان خرید حمایتی نگین زعفران توسط جهاد کشاورزی استان با مباشرت تعاون روستایی و همکاری آموزش و پرورش و همچنین مباشرت ندامتگاه برای یاری کشاورزان را به فال نیک گرفت.

,

وی از کشاورزان خواست تا الگوی کشت را رعایت کرده و هیجانی تصمیم نگیرند و همچنین از کارشناسان جهاد کشاورزی برای کشت مطلوب کمک و یاری بجویید.

,

 

,

قوای سه گانه برای حذف وحدت از یکدیگر حمایت کنند

, قوای سه گانه برای حذف وحدت از یکدیگر حمایت کنند, قوای سه گانه برای حذف وحدت از یکدیگر حمایت کنند,

به گزارش عصر اترک از جاجرم، حجت الاسلام موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه جاجرم گفت: وظیفه خود می دانیم که از قوای سه گانه حمایت کنیم و آنها هم باید جهت حفظ وحدت همدیگر را مورد حمایت قرار دهد.

, .,

وی با بیان اینکه همه امت اسلامی باید نسبت به هم مهربان باشند، اظهارکرد:همه باید ملتزم به قانون باشیم و برای حفظ وحدت باید به قرآن و ولایت متوسل شویم.

,

امام جمعه جاجرم گفت: شکست مسلمانان در جنگ های صفین، جمل،نهروان و در زمان امام حسن(ع) به خاطر این بود که مسلمانان فریب دشمنان را خوردند بنابراین امروز مسلمانان باید عبرت بگیرند و فریب دشمنان را نخورند.

,

وی افزود: کلید حل مشکلات رونق تولید در کشور است باید مسئولین توجه ویژه ای به این مسئله داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه