اخبار داغ

امضای آقای مدیرکل پای ترویج بی‌بندوباری!

وقتی میادین ورزشی به محل ترویج لاابالی‌گری تبدیل می‌شوند/ رقص یا ژیمناستیک؛ مسئله این است!+عکس

وقتی میادین ورزشی به محل ترویج لاابالی‌گری تبدیل می‌شوند/ رقص یا ژیمناستیک؛ مسئله این است!+عکس
طی روزهای اخیر رقابتی با عنوان ژیمناستیک و با محتوای رقص باله در ارومیه برگزار و احکام قهرمانی آن نیز با امضای مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و رئیس هیات ژیمناستیک استان اهدا شد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، موضوع تخلفات ورزشی امری نیست که تازگی داشته باشد یا اینکه جزو غیرممکن‌های اداری و عمومی محسوب شود. این موضوع تا حدی پیش رفته که این روزها بیشتر مسئولان سکوت را بر اعتراض یا پرداختن به ماجراها ترجیح می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

اما جای تعجب است که مدیران ارشد ورزش در استان‌ها و نیز مسئولان مرتبط، گاهی نسبت به آنچه در میادین ورزشی و با عنوان رشته‌های قانونی رخ می‌دهد، یا بی تفاوت بوده یا اینکه با علم به تخلفات موجود بازهم از آن حمایت کرده و در راس حامیان چنین تخلفاتی ظاهر می‌شوند.

,

طی روزهای اخیر و با حضور دختران نوجوان، مسابقاتی در ارومیه برگزار شده که «اولین دوره رقابت‌های GYM FOR LIFE» عنوان شده و احکام قهرمانی نیز با امضای مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و رئیس هیئت ژیمناستیک استان تقدیم شرکت‌کنندگان شده است.

,

اما جالب است که محتوای این مسابقات برخلاف آن‌چه در احکام و عنوان ذکر شده، بیشتر به یکی از رقص‌های غیرمجاز اختصاص داشته و شرکت‌کنندگان نیز با لباس‌های همین رقص در صحنه حاضر بوده‌اند!

,

 

,

, ,

آن‌طور که از تصاویر اختتامیه این رقابت‌ها به دست می‌آید، ترویج و تشویق نوجوانان به «رقص باله» و استفاده از لباس‌ها و نیز رنگ‌آمیزی چهره‌های نوجوانان در راستای همین رقص، چیزی است که حقیقت این رقابت‌ها بوده و فاصله آن از ژیمناستیک بیشتر از واقعیت است!

,

حال سوال اینجاست که چرا باید مدیرکل ورزش و جوانان یک استان در خصوص رشته‌های ورزشی دارای حاشیه در استان خود و نیز محتوای رقابت‌هایی که در حال انجام است، اطلاعی نداشته و یا با علم به واقعیت ماجرا امضای خود را پای احکام قهرمانی رقابت‌هایی بنشاند که در آینده می‌تواند یکی از مصادیق بارز لاابالی‌گری‌ها در سطح جامعه محسوب شود.

,

 

,

, ,

البته بر اساس آن‌چه در شبکه‌های مختلف اینترنتی به چشم می‌خورد، این روزها در کنار آموزشگاه‌های زیرزمینی، باشگاه‌های ژیمناستیک نیز به یکی از محل‌های اصلی آموزش رقص باله تبدیل شده‌اند و همین موضوع باعث شده تا والدین با غفلت از حقیقت پشت‌پرده باشگاه‌های با عنوان ورزشی، نسبت به هدایت فرزندان خود به سوی لاابالی‌گری و بی‌بندوباری اقدام کنند.

,

قطعا با این نگاهی که در بدنه ادارات ورزش و جوانان به چشم می‌خورد و حتی با نهایت خوش‌بینی نسبت به اتفاقی که در ارومیه رخ داده، در آینده باید منتظر خروج ورزشکارانی بدون اخلاق اسلامی و نیز بی‌بندوبار در سایه مدیریت‌های فله‌ای و بدون تحقیق باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه