اخبار داغ

رنجی فراتر از بیماری؛

سایه تحریم‌ها بر سر داروهای بیماران خاص/ مسئولان گلایه بیماران رامسری را بشنوند!

سایه تحریم‌ها بر سر داروهای بیماران خاص/ مسئولان گلایه بیماران رامسری را بشنوند!
به دلیل تحریم‌های دارویی دولت‌های استکباری و مسائل بوجود آمده در این بخش بیماران خاص در سراسر کشور بویژه در رامسر مشکلات زیادی را تحمل می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، با توجه به تحریم های سنگین دارویی دولت‌های استکباری بیماران بیماری‌های خاص در سراسر کشور علاوه بر رنج بیماری مشکلات تهیه داروهای خود را نیز بر دوش می‌کشند.

شهرستان رامسر که چند سالی است انجمن حمایت از بیماری‌های خاص را راه‌اندازی کرده است در طول این سالیان در تلاش بوده است تا با کمک خیرین و مسئولان مشکلات تهیه دارو و درمانی را از پیش روی بیماران خاص بردارد.

بیماران خاص شهرستان رامسر با انتقاد از داروخانه ۱۳ آبان به عنوان اصلی‌ترین پایگاه داروهای خاص اظهار کردند: داروخانه ۱۳آبان یک نعمت است و همه شهرستانها حسرت آن را می کشند و فقط در ساری و رشت و رامسر این داروخانه وجود دارد اما در رامسر هیچ دارویی درآن موجود نیست.

این بیماران علاوه بر مباحث بیمه ای، بر لزوم وجود پزشکی درمانگر که بتواند علاوه بر حل مشکلات جسمی، روحیه بخش به زندگی آنان باشد و همچنین انتخاب داروخانه ای در رامسر برای تامین دارو بیماران خاص تاکید کردند.

رامسر دارای بیش از ۱۳۰ بیمار خاص که هزینه سالانه برخی از این بیماران بالغ بر ۸۰ میلیون تومان است که طبق قانون دولت موظف به ارائه خدمات رایگان به آنان است اما تحریم‌های ظالمانه باعث اخلال دربخش تامین دارویی این بیماران شده است.

گفتنی است تیم مدیریت سلامت رامسر برای حل مشکل دارویی بیماران خاص در تلاش است تا بتواند در دوران تحریم های ظالمانه دارویی مشکلات این قشر را حل بکند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه