اخبار داغ

کارشناس هواشناسی:

دمای یزد به زیر صفر می رسد

دمای یزد به زیر صفر می رسد
کارشناس هواشناسی اظهار داشت: تا آخر هفته پدیده خاصی در آسمان نخواهیم داشت و عمدتا آسمان صاف خواهد بود و پدیده غالب این هفته هوای سرد صبحگاهی است که در مناطق کوهستانی دما به صفر و زیر صفر خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید عباس میرحسینی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به فعالیت موج ناپایدار در استان گفت: این موج ناپایدار که از عصر دیروز در استان فعالیت داشته همچنان تا بعدازظهر امروز در استان فعال خواهد بود؛ بخصوص در ارتفاعات مرکزی  شاهد بارندگی عمدتا به صورت برف خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با بیان این که فردا یکشنبه جو نسبتاً پایدار و آسمانی صاف تا کمی ابری در استان خواهد بود ادامه داد: پیش بینی می شود طی امروز و پیش بینی ی شود فردا با کاهش 2 الی 3 درجه ای را داشته باشیم و همچنین به علت صاف بودن آسمان شب های نسبتا سردی خواهیم داشت و دمای صبحگاهی در مناطق سرد و کوهستانی به صفر و زیر صفر خواهد رسید.

,

این کارشناس هواشناسی اظهار داشت: تا آخر هفته پدیده خاصی در آسمان نخواهیم داشت و عمدتا آسمان صاف  خواهد بود و پدیده غالب این هفته هوای سرد صبحگاهی است که در مناطق کوهستانی دما به صفر و زیر صفر خواهد رسید.

,

میرحسینی عنوان کرد: طی بارش های که از دیروز در استان آغاز شده در آمحسین ده بالا  6 سانتی متر، طزرجان 4 سانتی متر، دره‌شیر سانیج 5 سانتی متر و نیر نیز 2 سانتی متر بارش برف گزارش شده است

,

وی افزود: همچنین در زردین 2 میلی متر، سخوید 1 میلی متر، شواز نیز 2 میلی متر بارندگی شده است و علاوه براین در چهار منطقه جنوبی استان در حوزه خاتم شامل توتک 4 میلی متر، کرخنگان 2.5 میلی متر، چنارناز 1.5 میلی متر و مروست نیز 0.2 میلی متر بارندگی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه