اخبار داغ

رییس سازمان مدیریت کرمانشاه خبر داد:

تحقق ۴۷ درصدی بودجه کرمانشاه در سال‌جاری

تحقق ۴۷ درصدی بودجه کرمانشاه در سال‌جاری
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه از تحقق ۴۷ درصدی بودجه کرمانشاه در سال‌جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، حبیب الله وفایی صبح امروز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه با تصریح تحقق ۴۷ درصدی بودجه ۲ هزار و ۱۶۲ میلیارد تومانی امسال استان اظهار داشت: تا امروز بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به استان ابلاغ شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی افرود: از این میزان ۵۶۱ میلیارد تومان اعتبارات هزینه ای است و جمع اعتبارات استان تا امروز ۲ هزار و ۱۶۲ میلیارد تومان است.

,

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه گفت: از این مبلغ تا امروز ۷۵۶ میلیارد تومان یعنی حدود ۴۷.۲ درصد تخصیص اعتبار شده است که ۸.۲ درصد آن یعنی ۱۳۲ میلیارد تومان نقدی و مابقی اسناد یک تا سه ساله است.

,

وفایی ادامه داد: ۷۹۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آن مربوط به اعتبارات استانی در قالب جدول ۱۰ استانی شامل ارزش افزوده، نفت و گاز و جرایم رانندگی بوده و ۸۰۳ میلیارد تومان آن مربوط به اعتبارات ردیف‌های متفرقه است.

,

وی بیان داشت: اگر نسبت به برنامه ۶ ماهه بسنجیم، تخصیص اعتبارات عمرانی استان در نیمه اول سالجاری ۸۷ درصد بوده است.

,

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه افزود: از اعتبارات هزینه ای که ۵۶۱ میلیارد تومان است ۴۶۸ میلیارد تومان آن مجموع حقوق و دستمزد و مزایا و اعتبارات سایر دستگاههای اجرایی است که ۵۷ درصد اعتبارات را به ما تخصیص دادندو بین دستگاههای اجرایی توزیع کردیم.

,

وفایی با اشاره به اینکه اعتبارات نفت و گاز کشور ۵ هزار میلیارد تومان است، گفت: در سال ۹۹ نیز همین میزان خواهد بود و آنچه تا امروز اعلام شده برای بودجه سال ۹۹ سقف اعتبارات استانی ۱۲ هزار میلیارد تومان است که از این میزان ۵ هزار میلیارد تومات مربوط به نفت و گاز است.

,

در ادامه این جلسه شیوه نامه روش کار کمیته فنی شهرستانها ارائه و توضیحاتی در مورد شیوه نامه حل اختلاف عوامل اجرایی پروژه های عمرانی داده شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه