اخبار داغ

سیاست 19 سالهِ فرزندهراسی در ایران!

هولوکاست انگلیسی‌ها موجب مرگ 9 میلیون ایرانی شد/ وقتی آمارسازی بانک جهانی مسئولین کشور را برای کاهش جمعیت فریب داد

هولوکاست انگلیسی‌ها موجب مرگ 9 میلیون ایرانی شد/ وقتی آمارسازی بانک جهانی مسئولین کشور را برای کاهش جمعیت فریب داد
بین سالهای 1917 تا تا 1920 یک هولوکاست توسط انگلیسی ها در ایران اتفاق افتاد و در ایرانِ 18 میلیونی در مدت 2 سال قریب به 9 میلیون نفر در اثر قحطی کشته شدند که البته عامل آن روباه پیر بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، حجت الاسلام محمد مسلم وافی، پدر پر جمعیت ترین خانواده جوان ایران طی روزهای اخیر در برنامه سلام صبح بخیر که به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شود حضور پیدا کرد و به بیان مطالبی پرداخت که در میان صدها خبر و اتفاقی که در گوشه و کنار کشور رخ می دهد گم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
وی که 11 فرزند دارد و در آستانه 40 سالگی نوه دار شده است، می گوید:" از سال 72 تا 91 فرزندهراسی در کشور ما تبلیغ شده است، سال 74 کتابی به نام کنترل جمعیت ضربه سهمگین بر پیکر مسلمین منتشر شد اما کل کتاب آن را وزارت ارشاد خرید و خمیر کرد و حالا با نویسنده چه کرد بماند!. این فضای سنگین قریب به 19 سال طول کشید.
,
 
,
جمعیت کنونی ایران روی 80 میلیون است، به 90 میلیون که برسیم سیر کاهشی خواهیم داشت، در حال حاضر 10 درصد جامعه ما پیر است و در دو دهه آینده این آمار به 30 الی 50 درصد خواهد رسید، یعنی از هر 10 نفر 5 نفر پیر هستند. رهبر معظم انقلاب بارها این مسئله را تاکید می کنند اما مسئولین گوش نمی دهند. 
,
 
,
امروز چین یک میلیارد و 700 میلیون نفر جمعیت دارد و حرف اول را در بحث اقتصاد می زند، یک روزی ژاپن این جایگاه را داشت اما امروز پیرترین کشور دنیا است و نیروی کار ندارد. جالب اینجاست که هندوستان یک میلیارد و 500 میلیون نفر جمعیت دارد و با وجود نداشتن نفت این کشور را اداره می کنند. اینکه رسانه ها می گویند هندوستان فقیر است، دروغی بیش نیست چرا که در ما در اطراف تهران نیز شاهد حاشیه نشینی هستیم. 
,
 
,
صد سال پیش بین 1917 تا تا 1920 یک هولوکاست توسط انگلیسی ها در ایران اتفاق افتاد، یعنی در ایران 18 میلیونی در مدت 2 سال قریب به 9 میلیون نفر در اثر قحطی کشته شدند که البته عامل آن قحطی نیز همان روباه پیر بود. 40 سال گذشت تا این رویه جبران شود اما در سال 1356 شمسی، دستگاه های غربی با همراهی رژیم پهلوی شعار فرزند کمتر زندگی بهتر را رواج دادند. 
,
 
,
علما با آن مقابله کردند تا اینکه انقلاب پیروز شد و در سال 68 تا 72 چهار مجموعه بین المللی اعم از صندوق جمعیت سازمان ملل، بانک جهانی، سازمان جهانی بهداشت و صندوق کودکان سازمان ملل دست به دست هم دادند و با یک آمارسازی مسئولین ما را مجاب و اعلام کردند 141 میلیون دلار به شما وام می دهیم اما جمعیت را کنترل کنید، البته وام را هم همانند دیگر وعده ها ندادند. 
,
 
,
بعد از این ماجرا دولت یک لایحه با مضمون مسئله مذکور به مجلس تقدیم کرد و بعضا شاهد بودیم شعار فرزند کمتر زندگی بهتر روی بسیاری از اقلام و کالاها درج شد. سال 89 یکی از مسئولین اجرایی کشور اعلام کرد که دو فرزند کافی نیست اما مورد هجمه های فراوان قرار گرفت. 
,
 
,
سال 91 رهبر معظم انقلاب در خراسان شمالی فرمودند اشتباه کردیم، من هم در این اشتباه سهیم هستم و عذرخواهی می کنم، انشالله خداوند و تاریخ ما را ببخشد، ایشان به عنوان بالاترین شخصیت سیاسی کشور عذرخواهی کردند اما کدام یک از مسئولین کشور تا کنون درباره روی غلط جمعیت عذرخواهی کرده اند؟ 
,
 
,
هر سال روز 20 تیر به عنوان روز جهانی جمعیت، رئیس جمهور و وزرا حرفی از فرزندآوری به میان نمی آورند اما در کشوری مانند آلمان با یک سوم مساحت ایران، 82 میلیون جمعیت دارد و خانم مرکل اعلام کرده است هر خانواده ای فرزند چهارم داشته باشد ماهیانه 1400 یورو جایزه به وی تعلق خواهد گرفت. 
,
 
,
در کشور روسیه پوتین روزهای یکشنبه با خانواده های پر جمعیت دیدار کرده و به مادران مدال شکوه مادری هدیه می دهد، در روسیه اگر خانواده ای فرزند چهارمشان متولد شود هزار متر زمین رایگان به آنها تعلق می گیرد. 
,
 
,
جالب است سال 1393 شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب کرد که اگر کسی در ایران فرزند سوم آن به دنیا آمد به وی 150 متر زمین داده شود اما تا کنون این مهم انجام نشده است. متاسفانه قانون توسط مسئولین و به ویژه وزیر بهداشت اجرا نمی شود. 
,
 
,
ختم کلام اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد، حوزه علمیه، سازمان تبلیغات در زمینه فرهنگ سازی فزرزندآروی مقصر هستند و باید جبران کنند، باید موانع برداشته شده و قانون های مرتبط با سیاست های جمعیتی در کشور اجرا شود".
 
 انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه