اخبار داغ

مسئول اردویی و گردشگری سپاه استان زنجان خبرداد؛

آغاز اعزام 200 دانش‌آموز زنجانی به مناطق عملیاتی غرب کشور

آغاز اعزام 200 دانش‌آموز زنجانی به مناطق عملیاتی غرب کشور
مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت:2 هزار دانش آموز دختر زنجانی از 25 آبان‌ماه سال جاری به اردوهای راهیان نور غرب کشور اعزام می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در سال جاری برنامه های مختلف فرهنگی و گردشگری از سوی معاونت اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین برنامه های این معاونت برگزاری برنامه راهیان نور است، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های لازم در این زمینه در هر فصل انجام می شود.

,

این مسئول از آغاز اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: اعزام دانش آموزان دختر از 25 آبان ماه سال جاری است.

,

مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه اردوی راهیان نور دانش آموزی ویژه دختران دانش آموز تا هشتم آذر ماه سال جاری ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در قالب این سفر دو هزار دانش آموز زنجانی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می شوند.

,

اکبری با اشاره به اینکه این اردو داوطلبانه بوده و با مجوز اداره کل آموزش و پرورش استان و با دریافت اجازه نامه از اولیای دانش آموزان انجام می شود، بیان داشت: استقبال دانش آموزان این این اردو مطلوب است.

,

وی با بیان اینکه مبلغ 50 هزار تومان از دانش آموزان برای اعزام به این سفر دریافت می شود، بیان داشت: مابقی از طرق دیگر برای این سفر در نظر گرفته می شود.

,

این مسئول با اشاره به بازدید دانش آموزان از یادمان های عملیات مرصاد، تصریح کرد: بازدید از یادمان شهدای گمنام و شرکت در رزمایش از برنامه های این اردو است.

,

مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: همچنین دانش آموزان زنجانی در این اردو از طاق بستان استان کرمانشاه بازدید می کنند.

,

اکبری با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم برای اردوی دانش آموزی پسران نیز انجام شده است، افزود: دانش آموزان پسر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه