اخبار داغ

وقتی خدمت به مردم معطل لایوبازی وزیر جوان می‌شود؛

خدمات وزارت ارتباطات به سیل‌زدگان؛ فقط برای چند ساعت!/ سرعت لاک‌پشتی اینترنت سیل‌زدگان را کلافه کرد

خدمات وزارت ارتباطات به سیل‌زدگان؛ فقط برای چند ساعت!/ سرعت لاک‌پشتی اینترنت سیل‌زدگان را کلافه کرد
سرعت کند اینترنت در مناطق سیل‌زده لرستان داد مردم را درآورده ولی مسئولان به‌جای رفع مشکل درگیر حاشیه‌سازی شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، براثر سیلاب ۱۲ فروردین‌ماه امسال علی‌رغم هشدارهای مدیریت بحران کشور و استان لرستان به دستگاه‌های خدمات رسان ازجمله شرکت مخابرات برای آمادگی مقابله با حوادث و لزوم ارتباط دهی تلفنی، ولی وزارت ارتباطات و جهرمی وزیر جوان دولت اعتدال بیشتر به حاشیه کشیده شده تا اینکه به وظایف ذاتی خود در خدمات‌رسانی به مردم عمل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

در سایه سهل‌انگاری زیرمجموعه این وزارتخانه و شرکت مخابرات لرستان، سیلاب رخ‌داده کلیه تجهیزات مخابراتی پل‌دختر را از بین برد و در هنگام وقوع سیلاب هیچ‌گونه ارتباط تلفنی یا اینترنتی وجود نداشت؛ هرچند سهل‌انگاری این وزارتخانه به‌روز سیلاب محدود نشد بلکه باگذشت یک هفته از سیلاب، سیل‌زدگان و نیروهای امدادی و جهادی امکان ارتباط تلفنی مناسب به‌خصوص اینترنت نداشتند.

,

خدمات چند ساعته وزیر نیرو به سیل زدگان

, خدمات چند ساعته وزیر نیرو به سیل زدگان, خدمات چند ساعته وزیر نیرو به سیل زدگان,

در این میان دولتمردان به دلیل شرایط خاصی که در مناطق سیل‌زده پل‌دختر وجود داشت نمی‌توانستند به این مناطق سفر کنند و در بین مردم حاضر شوند.

با پیگیری‌های فرماندهان نیروهای مسلح، سپاه، بسیج، ارتش و ناجا بالاخره جهرمی وزیر حاشیه‌دار ارتباطات در سفری دیرهنگام به پل‌دختر آمد و برای برقراری اینترنت از یک بالن لاک‌پشتی و نصب مودم‌های های وب اقداماتی را انجام داد که دوام این خدمات‌رسانی و رایگان بودن آن فقط در زمان حضور وزیر در شهرستان بود تا اینکه هواپیمای جهرمی از آسمان لرستان خارج شد و بالن لاک‌پشتی هم پایین آمد و اینترنت رایگان تمام شد.

,
,
,

دعوت وزیر ارتباطات به مناظرات لایو اینستاگرامی

, دعوت وزیر ارتباطات به مناظرات لایو اینستاگرامی, دعوت وزیر ارتباطات به مناظرات لایو اینستاگرامی,

بااین‌همه سهل‌انگاری وزیر در انجام وظایف خود در خدمات‌رسانی به مردم، حالا جهرمی که سابقه خوبی در پوشیدن لباس‌های مختلف دارد و عاشق عکس گرفتن سوژه‌ای و قابل‌توجه اینستاگرامی برای مخاطبین خود است حالا با داغ شدن پرداخت حقوق ۶۹میلیونی به یکی از اقوام خود، یکی از نمایندگان مجلس که افشاگر این حقیقت بوده را به مناظره لایو اینستاگرامی دعوت می‌کند.

,

در حاشیه این آتش‌بازی‌های وزیر، وضعیت اینترنت در مناطق سیل‌زده پل‌دختر حال‌وروز خوشی ندارد به‌طوری‌که سرعت‌پایین اینترنت داد کاربران اینترنتی در شهرستان پل‌دختر درآورده است.

رحمانی از شهروندان پلدختری بابیان اینکه شرکت‌های وابسته به وزارت ارتباطات متقلب هستند اظهار داشت: هر چه بسته‌های اینترنتی و مکالمه از این شرکت‌ها خریداری می‌کنیم علاوه بر پرداخت پول خدمت، ارزش‌افزوده نیز باید پرداخت کنیم ولی در مقابل کیفیت خدمات‌رسانی همچنان ضعیف است.

,
,
,

کلافگی مردم از سرعت پایین اینترنت

, کلافگی مردم از سرعت پایین اینترنت, کلافگی مردم از سرعت پایین اینترنت,

وی افزود: شغل من آزاد است و مصرف شارژ و مکالمه زیادی دارم ولی هر زمان شارژ گرفتم هنوز صحبت نکرده شارژ به‌زودی تمام می‌شود.

کلانتری از اهالی روستای چم مهر با انتقاد از سرعت ضعیف اینترنت گفت: چم مهر از روستاهای شهرستان پل‌دختر است که براثر سیلاب بیشترین آسیب را دیده است ولی تاکنون شرکت مخابرات نتوانسته سرعت اینترنت را در این منطقه درست کند.

وی بیان کرد: با توجه به بهینه نبودن مصرف بسته‌های اینترنتی و مکالمه‌ای شرکت‌های وابسته به وزارت ارتباطات نیاز است در چم مهر امکان استفاده اینترنت وای فای فراهم شود.

نورمحمدی از اهالی دهستان افرینه با انتقاد از سرعت کند اینترنت در شهرستان پل‌دختر عنوان کرد: واقعاً حیف است که در عصر تکنولوژی مانتوانیم از بستر اینترنت پرسرعت برای امر تعلیم و پژوهش استفاده کنیم.

,
,
,
,
,
,
,

وی تصریح کرد: با هر باران یا وزش باد اینترنت افرینه دچار اختلال و قطعی می‌شود به‌طوری‌که جوان افرینه ای که کافی‌نت دارد برای سه روز هم شده بایستی مغازه خود را تعطیل کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه