اخبار داغ

استاندار کرمانشاه:

مدیران کل به شهرستان‌ها تفویض اختیار کنند

مدیران کل به شهرستان‌ها تفویض اختیار کنند
استاندار کرمانشاه خواستار تفویض اختیارات از مرکز استان به مدیران شهرستانی برای پیشبرد امور شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز هوشنگ بازوند پیش از ظهر امروز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته وحدت اظهار داشت: مدیران در برگزاری هرچه بهتر مراسمات همکاری لازم با دستگاه‌های متولی داشته باشند تا شاهد اجرای برنامه های خوب در این ایام باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم تکمیل هر چه سریعتر سد شرفشاه بیان داشت: باید تلاش شود تا این سد برای بهمن ماه امسال به بهره برداری برسد.

,

وی گفت: سد بیستون هم یکی از سدهایی است که کار اجرایی آن بسیار ضرورت دارد و در حال حاضر بخش خصوصی اعلام آمادگی کرده است که این سد را اجرایی کند لذا ظرف مدت 10 روز اداره آب منطقه ای اسناد را در قالب ماده 5 و 6 تهیه کند تا تحویل بخش خصوصی شود.

,

بازوند ادامه داد: از آنجا که بخش خصوصی کار اجرایی چنین پروژه هایی را به سختی تقبل می کند باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

,

استاندار کرمانشاه از ابلاغ 125 میلیارد تومان از اعتبارات زلزله خبر داد و گفت: علاوه بر آن 50 میلیارد تومان دیگر به صورت نقدی ابلاغ شده است که جا دارد مسئولین مربوطه هر چه سریعتر پیگیر تخصیص آن شوند.

,

بازوند بیان داشت: 125 میلیارد تومان هم از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان ابلاغ شد که از این میزان 20 میلیارد تومان روز گذشته توسط علوم پزشکی به سازمان برنامه و بودجه ابلاع شد و به زودی 105 میلیارد تومان دیگر در قالب 41 پروژه پیگیری خواهد شد.

,

وی خاطر نشان کرد: از آنجا که بودجه سال 99 در دست اقدام است و امسال ساختار این بودجه با سالهای گذشته نیز متفاوت است لذا ضروری است دستگاهها بودجه لازم را ابلاغ کنند تا توسط رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان پیگیری شود.

,

مدیر ارشد استان تاکید کرد: مدیران دستگاهها باید با ارتباطی که با مدیران کشوری برقرار می کنند جایگاه استان را به لحاظ اعتباری ارتقاء دهند.

,

بازوند در ادامه به اختیارات شورای فنی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر گلایه ما از وزیران این است که وزارتخانه ها به ما اختیار نمی دهند، اما وقتی در استان نگاه می‌کنیم می‌بینیم مدیران استان نیز هیچ انگیزه ای برای این تفویض اختیار ندارند و این نشان می دهد که مدیران شهرستانی هم اختیاری ندارند.

,

وی ضمن انتقاد از مدیران با بیان اینکه اگر اختیارات به مرکز استان بکشانیم برای ما هیچ منفعتی نخواهد داشت، گفت: با این شرایط کارها به هیچ وجه پیش نمی رود و مدیران شهرستان برای کوچکترین کارها باید به مرکز استان سفر کنند.

,

استاندار کرمانشاه افزود: لازم است مدیران استانی به شهرستانها اختیاراتی بدهند تا یک سرمایه گذار برای سرمایه گذاری مجبور نباشند با بروکراسی اداری مواجه شوند.

,

بازوند تصریح کرد: ظرف مدت یک تا دو ماه این اختیارات مشخص و به شهرستانها ابلاغ شود تا پروژه های شهرستانها بیش از این معطل دستور از مرکز استان نباشند، چرا که این روند فضای کسب و کار استان را مخدوش می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه