اخبار داغ

دادستان همدان خبر داد؛

سرپرست تبلیغات اسلامی کبودراهنگ از بیمارستان مرخص شد/دستگیری فرد ضارب

سرپرست تبلیغات اسلامی کبودراهنگ از بیمارستان مرخص شد/دستگیری فرد ضارب
دادستان استان همدان با بیان اینکه خوشبختانه وضعیت جسمی سرپرست تبلیغات اسلامی کبودراهنگ خوب گزارش شده گفت: امروز حجت‌الاسلام کیهانی از بیمارستان مرخص شده است و فرد  ضارب هم دستگیر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛  مصدومیت سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ پس از نهی ازمنکری که به دو خانم در حال سگ گردانی در محوطه ساختمان مسکونی که منجر به آزار و اذیت همسایه‌ها می‌شد در سایت‌های خبری خبرساز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در همان روز سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ در گفتگویی با بیان شرح حادثه و دلیل مجروحیت توسط این دو خانم گفته بود که یکی از آن خانم‌ها با خودروی شخصی‌اش بنده را به دلیل نهی از منکری که با لحنی مودبانه داشتم بنده را زیر گرفته است.

,

به همین منظور، سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ به دلیل احتمال خونریزی داخلی و به دلیل ضربه ای که به سینه وی وارد شده بود در یکی از بیمارستان‌های همدان تحت مراقبت بود.

,

امروز برای کسب اطلاع بیشتر از روند پیگیری این پرونده حسن خانجانی، دادستان استان همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار عصر همدان گفت: خانمی که قصد زیرگرفتن حجت الاسلام کیهانی را داشته دستگیر شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت جسمی سرپرست تبلیغات اسلامی کبودراهنگ خوب گزارش شده و از بیمارستان مرخص شده است.

,

دادستان استان همدان ادامه داد: خانم ضارب با قرار وثیقه می‌تواند به صورت موقت تا زمان دادگاه آزاد شود.

,

خانجانی اضافه کرد: باید فرد مضروب امروز با مراجعه به دادسرا در مورد پیگیری پرونده خود پیگیری لازم را انجام دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه